Kérdések és válaszok (GYÍK)
Igen. Ilyen esetben, kérjük, írja meg a javítandó számla sorszámát, a számlázási nevet, és írja meg az új számlázási és postázási címet. A régi számlát stornózni fogjuk.
Általánosságban igen. Ha pl. csak felbontotta a csomagolást és csak megnézte, de nem próbálta fel a fehérneműt, harisnyát, lábujjkorrigálási terméket, akkor van lehetőség a cserére. Ha viszoont felpróbálta, akkor sajnos már nincs. Ez egyrészt higiéniai okok miatt nem lehetséges, másrészt törvény tiltja, harmadrészt a megrendelés során Ön is elfogadta az ASZF ide vonatkozó rendelkezését (9. pont).
3 lehetőséget kínálunk a cserére. Mindegyiknek feltétele, hogy a termék sértetlen legyen és legyen meg a csomagolása. A termékcseréről itt olvashat részletesen.
1. Csere személyesen vevőszolgálatunkon – Ebben az esetben mi berendeljük a csereterméket, és amint az beérkezik, értesítjük Önt, és az egyeztetett napon eljön hozzánk és cseréljük a terméket. A cserének nincs külön díja.
2. Csere futár segítségével – Ilyenkor elküldjük a GLS-sel a módosított rendelést, és Ön pedig átadja a futárnak a nem megfelelőt. Természetesen fontos, hogy külön dobozba tegye, hogy ne sérüljön a termék. Nem kell semmit sem írnia a dobozra, mert a címkét mi küldjük. A csomagcsere díja 2200 Ft, hiszen oda-vissza van ilyenkor szállítás. Ez egyébként a legkényelmesebb, leggyorsabb és kedvelt megoldás - amennyiben személyesen nem tudja visszahozni. A csomagcsere díját utánvétesen kérjük el Öntől.
3. Csere postai úton – Ebben az esetben Ön visszapostázza nekünk a terméket a lenti címre (vagy ami a számlán van) és mi elküldjük a másik terméket, aminek a szállítási díja 1200 Ft. Fontos itt is, hogy külön dobozba tegye a csomagot, hogy ne sérüljön, ne törjön. A szállítási díjat utánvétesen kérjük el Öntől.
Amennyiben a számláján szerepel a "Háztól házig garancia" szolgáltatás (amiért vagy fizetett vagy ingyenesen kapta), és a termék szervizelésre szorul, akkor keresse meg Vevőszolgálatunkat. Mi mindenképp telefonon egyeztetünk Önnel, és megbeszéljük, hogy milyen címre, mikor küldjük a futárt, aki elhozza Öntől a hibásnak vélt készüléket. A beérkezést követően szervizeltetjük, majd visszaküldjük Önnek. A szállítási díj ingyenes, mivel Ön igényelte ezt a szolgáltatást. Fontos, hogy garanciajegy nélkül jótállás nem érvényesíthető. A javítandó terméket tegye egy külön dobozba minden tartozékával, a garanciajeggyel és esetleg a számla másolatával, és úgy adja át a futárnak.
Amennyiben az ASZF 9. pontja szerint Önnek fennáll a joga az elállásra, akkor nem kell mást tennie, mint elállási szándékát jeleni Vevőszolgálatunknak a csomag átvételétől számított 21 naptári napon belül. Amennyiben ez megtörténik, és visszajuttatja nekünk a hibátlan, nem használt, sértetlen terméket, úgy mi visszatérítjük annak összegét. Az elállásra vonatkozó részletes tájékoztatást itt talál.
Sajnos néha előfordul, hogy a használatot követően 1-2 héten belül minőségi problémák merülnek fel, ami adódhat a nem rendeltetésszerű használatból vagy épp gyártási, ill. anyaghibából. Ilyen esetben - túl azon, hogy tájékoztatja Vevőszolgálatunkat - vásárlói panaszt veszünk fel jegyzőkönyv segítségével, bekérjük a a kifogásolt termékről készült fotókat, majd ezt az e-mailen beérkezett anyagot eljuttatjuk a gyártónak vagy importőrnek, aki jogosult minőségi ügyekben dönteni. A döntés viszonylag gyorsan meg szokott történni, ami tájékoztatjuk Önt. Megtörténhet, hogy visszakérjük Öntől a terméket, de az is lehetséges, hogy egyszerűen csak küldünk egy másikat. A probléma rendezési módjáról nem mi, hanem az illetékes gyártó vagy hazai forgalmazó dönt.
Nagyon ritkán, de sajnos előfordult már, hogy kevesebb terméket vagy épp egy másikat küldtünk, mint amit Ön megrendelt. Ha ez így lenne, ezen a helyen is elnézést kérünk Öntől. Igyekezetünk ellenére sajnos néha előfordulnak hibák. Ha Ön ilyet tapasztal, kérjük, haladéktalanul jelezze ezt Vevőszolgálatunknak, és mi a legrövidebb időn belül javítjuk, korrigáljuk a hibát. A felmerülő költségeket természetesen mi fizetjük.