Oldalunk cookie-kat használ, amelyek információkat szolgáltatnak számunkra az oldallátogatási szokásokról, de nem tárolnak személyes információkat. Adatkezelés. Megértettem
Termékek Menü

Kérdések és válaszok (GYÍK)

?
Hibás vagy pontatlan a kapott számla, helyesbíthető?

Igen. Ilyen esetben, kérjük, írja meg a javítandó számla sorszámát, a számlázási nevet, és írja meg az új számlázási és postázási címet. A régi számlát stornózni fogjuk.

?
Van lehetőség arra, hogy a nem megfelelő méretű terméket kicseréljék?

Általánosságban igen. Ha pl. csak felbontotta a csomagolást és csak megnézte, de nem próbálta fel a fehérneműt, harisnyát, lábujjkorrigálási terméket, akkor van lehetőség a cserére. Ha viszoont felpróbálta, akkor sajnos már nincs. Ez egyrészt higiéniai okok miatt nem lehetséges, másrészt törvény tiltja, harmadrészt a megrendelés során Ön is elfogadta az ASZF ide vonatkozó rendelkezését (9. pont). 

?
Milyen lehetőségeim vannak arra, hogy kicserélhessem a terméket?

3 lehetőséget kínálunk a cserére. Mindegyiknek feltétele, hogy a termék sértetlen legyen és legyen meg a csomagolása. A termékcseréről itt olvashat részletesen.
1. Csere személyesen vevőszolgálatunkon – Ebben az esetben mi berendeljük a csereterméket, és amint az beérkezik, értesítjük Önt, és az egyeztetett napon eljön hozzánk és cseréljük a terméket. A cserének nincs külön díja.
2. Csere futár segítségével – Ilyenkor elküldjük a GLS-sel a módosított rendelést, és Ön pedig átadja a futárnak a nem megfelelőt. Természetesen fontos, hogy külön dobozba tegye, hogy ne sérüljön a termék. Nem kell semmit sem írnia a dobozra, mert a címkét mi küldjük. A csomagcsere díja 2200 Ft, hiszen oda-vissza van ilyenkor szállítás. Ez egyébként a legkényelmesebb, leggyorsabb és kedvelt megoldás - amennyiben személyesen nem tudja visszahozni. A csomagcsere díját utánvétesen kérjük el Öntől.
3. Csere postai úton – Ebben az esetben Ön visszapostázza nekünk a terméket a lenti címre (vagy ami a számlán van) és mi elküldjük a másik terméket, aminek a szállítási díja 1200 Ft. Fontos itt is, hogy külön dobozba tegye a csomagot, hogy ne sérüljön, ne törjön. A szállítási díjat utánvétesen kérjük el Öntől.

?
Ha "Háztól házig garanciával" rendeltem meg egy terméket, hogy érvényesíthetem ezt a szolgáltatást?

Amennyiben a számláján szerepel a "Háztól házig garancia" szolgáltatás (amiért vagy fizetett vagy ingyenesen kapta), és a termék szervizelésre szorul, akkor keresse meg Vevőszolgálatunkat. Mi mindenképp telefonon egyeztetünk Önnel, és megbeszéljük, hogy milyen címre, mikor küldjük a futárt, aki elhozza Öntől a hibásnak vélt készüléket. A beérkezést követően szervizeltetjük, majd visszaküldjük Önnek. A szállítási díj ingyenes, mivel Ön igényelte ezt a szolgáltatást. Fontos, hogy garanciajegy nélkül jótállás nem érvényesíthető. A javítandó terméket tegye egy külön dobozba minden tartozékával, a garanciajeggyel és esetleg a számla másolatával, és úgy adja át a futárnak.

?
Szeretnék elállni  vásárlástól, hogy intézhetem?

Amennyiben az ASZF 9. pontja szerint Önnek fennáll a joga az elállásra, akkor nem kell mást tennie, mint elállási szándékát jeleni Vevőszolgálatunknak a csomag átvételétől számított 21 naptári napon belül. Amennyiben ez megtörténik, és visszajuttatja nekünk a hibátlan, nem használt, sértetlen terméket, úgy mi visszatérítjük annak összegét. Az elállásra vonatkozó részletes tájékoztatást itt talál.

?
Minőségi gondok merültek fel a megkapott termékkel kapcsolatban. Mit lehet tenni ilyenkor?

Sajnos néha előfordul, hogy a használatot követően 1-2 héten belül minőségi problémák merülnek fel, ami adódhat a nem rendeltetésszerű használatból vagy épp gyártási, ill. anyaghibából. Ilyen esetben - túl azon, hogy tájékoztatja Vevőszolgálatunkat - vásárlói panaszt veszünk fel jegyzőkönyv segítségével, bekérjük a a kifogásolt termékről készült fotókat, majd ezt az e-mailen beérkezett anyagot eljuttatjuk a gyártónak vagy importőrnek, aki jogosult minőségi ügyekben dönteni. A döntés viszonylag gyorsan meg szokott történni, ami tájékoztatjuk Önt. Megtörténhet, hogy visszakérjük Öntől a terméket, de az is lehetséges, hogy egyszerűen csak küldünk egy másikat. A probléma rendezési módjáról nem mi, hanem az illetékes gyártó vagy hazai forgalmazó dönt.

?
Több terméket rendeltem, de hiányosan érkezett meg a csomag, mit tehetek?

Nagyon ritkán, de sajnos előfordult már, hogy kevesebb terméket vagy épp egy másikat küldtünk, mint amit Ön megrendelt. Ha ez így lenne, ezen a helyen is elnézést kérünk Öntől. Igyekezetünk ellenére sajnos néha előfordulnak hibák. Ha Ön ilyet tapasztal, kérjük, haladéktalanul jelezze ezt Vevőszolgálatunknak, és mi a legrövidebb időn belül javítjuk, korrigáljuk a hibát. A felmerülő költségeket természetesen mi fizetjük.

Bankok és minősítések