Oldalunk cookie-kat használ, amelyek információkat szolgáltatnak számunkra az oldallátogatási szokásokról, de nem tárolnak személyes információkat. Adatkezelés. Megértettem
Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Termékcsere

Termékcsere

Megesik néha, hogy figyelmetlenségből, kapkodásból vagy épp megszokásból nem azt a méretű vagy kialakítású terméket rendeli meg az ember, amit szeretett volna pl. M-es helyett XL-t, balos helyett jobbost. Az is előfordulhat, hogy nem tetszik a termék, nem ilyet szeretett volna. Éppen ezért szükséges, hogy mielőtt leadja megrendelését, de legalább miután megkapja az automatikus visszaigazol e-mailt, nézze át az adatokat, és kérjen pontosítást, ha szükséges. Mi nem tudjuk, hogy Ön mit akart rendelni, csak azt látjuk, ami hozzánk beérkezik.

Na, de ha már mégsem az van a csomagban, amit Ön szeretett volna, mit lehet tenni? Kérjük, nézze meg a lenti videót a témával kapcsolatban függetlenül attól, hogy előzetesen már egyeztetett-e a Vevőszolgálattal.

FONTOS! A termékcserét (csere = elállás a vásárolttól + megvásárlása egy újnak) az Általános Szerződési Feltételek dokumentumunk (ÁSZF) szabályozza, amit Ön tudomásul vett és elfogadott, amikor megrendelését leadta. Az ÁSZF-et itt tekintheti meg, de megtalálja még a megrendelését visszaigazoló automatikus email mellékleteként az Elállási nyilatkozattal együtt.

Az elállási jog és csere nem vonatkozik minden termékre, és csak a Fogyasztót, azaz a természetes személyt illeti meg, a jogi személyt nem!

FONTOS! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a hatályos jogszabályok értelmében, egészségvédelmi és higiéniai okok miatt nem vásárolható vissza az olyan zárt csomagolású termék, amelyet már felpróbált vagy egyedi megrendelés alapján készítettek Önnek. Ilyenek pl. harisnyák, zoknik, fehérneműk, lábujjkorrigálók, vércukormérők (és kombók), tesztcsíkok, talpbetétek, lepedők, zárt csomagolású gyógypárnák és egyéb higiéniai termékek stb. Ha pl. a harisnyák vagy egyéb fehérneműk zárt fóliáját felbontotta és közben megsérült (elszakadt, beszakadt) a lezárást és felbontatlanságot biztosító papírcímke, elállásra már nincs lehetőség függetlenül attól, hogy felpróbálta-e vagy sem. A felbontatlanságot fényképpel kell igazolnia, ami egyértelműen alátámasztja a Vásárló állítását, és nem hagy kétséget az eladóban.

Amennyiben a fentiek közül semmi sem áll fenn, cserélhető a termék. 3 lehetőséget kínálunk a cserére. Mindegyiknek feltétele, hogy a termék sértetlen legyen és legyen meg a csomagolása sértetlenül.

  1. Csere személyesen vevőszolgálatunkon – Ebben az esetben mi berendeljük a csereterméket, és amint az beérkezik, értesítést küldünk Önnek. Fontos, hogy erre 8 nap áll rendelkezésére a vevőszolgálat nyitvatartási idejében. A cserének nincs külön díja. 
  2. Csere futár segítségével – Ilyenkor elküldjük a GLS-sel a módosított rendelést, és Ön pedig átadja a futárnak a nem megfelelőt. Természetesen fontos, hogy külön dobozba tegye, hogy ne sérüljön a termék. Nem kell semmit sem írnia a dobozra, mert a címkét mi küldjük. A Csomagcsere cégünk egyik prémium kényelmi szolgáltatása. Díja 2500 Ft, hiszen oda-vissza van ilyenkor szállítás. Ez egyébként a legkényelmesebb, leggyorsabb és kedvelt megoldás – amennyiben személyesen nem tudja visszahozni. A csomagcsere díját utánvétesen kérjük el Öntől.
  3. Csere postai úton – Ebben az esetben Ön visszapostázza nekünk a terméket a számlán szereplő címre, és mi elküldjük a másik terméket, aminek a szállítási díja 1400 Ft utánvétesen. Fontos itt is, hogy külön dobozba tegye a csomagot, hogy ne sérüljön, ne törjön. A szállítási díjat utánvétesen kérjük el Öntől.

Amennyiben a fentiek alapján Önnek joga van a termékcserére, akkor Így intézze a folyamatot!

  • Jelezze szándékát Vevőszolgálatunknak – Keressen meg bennünket e-mailben, telefonon. Figyeljen arra, hogy a vásárlását be tudjuk azonosítani, azaz szükséges lesz vagy a számlázási név, számlaszám, rendelésszám valamelyikére.
  • Egyeztetjük Önnel a részleteket – A kapott információk alapján megnézzük a számláját, és egyeztetünk Önnel, hogy miként és mikor tudjuk cserélni a terméket (ha van készleten, akkor 1-2 nap, ha nincs, akkor megrendeljük, és amint beérkezik hozzánk, felvesszük Önnel a kapcsolatot).
  • Csomagcsere – A csomagcsere az egyeztetésünk alapján történik.

FONTOS! Ha visszaküldi vagy futárral cseréljük a terméket, mindig tegye egy szállító, hordó dobozba, hogy ne sérüljön a visszaúton. 

A termékcsere nem egy eget rengető dolog, egyszerűen, praktikusan és viszonylag gyorsan intézhető. A termékcsere, azaz a Csomagcsere az Értékszigetnél különszolgáltatás, amiről itt olvashat még.

Bankok és minősítések