Barion Pixel
Oldalunk cookie-kat használ, amelyek információkat szolgáltatnak számunkra az oldallátogatási szokásokról, de nem tárolnak személyes információkat. Adatkezelés.
Termékek Menü

Termékcsere - így intézze

Megtörténhet, hogy miután átvette a terméket, kiderül, hogy nem tetszik Önnek, nem felel meg az elvárásainak, nem ilyet szeretett volna stb. Mit lehet ilyenkor tenni?

Mindenképp olvassa el az elállás feltételeit függetlenül attól, hogy előzetesen már egyeztetett-e a Vevőszolgálattal.

1. Mit tehetek, ha szeretném kicseréltetni a terméket?

  1. Amennyiben a gyógyászati segédeszközt szaküzletünkben vásárolta (a kapott számlán a Hivatkozás/Rendelési szám mező üres), vagyis nem volt online rendelése, úgy ilyen esetben a számla kiállításától számítva 7 naptári napot biztosítunk a cserére.
  2. Ha viszont online vásárolt nálunk, azaz van rendelési száma, akkor a csomag átvételétől számított 21 naptári nap áll rendelkezésére a termékcsere intézésére.

 A termékcserére ugyanazok a feltételek vonatkoznak, mint az elállásra, csak itt az összeg levásárlása is megtörténik.

2. Milyen jogi alapja van a termékcserének?

FONTOS! Az elálláson alapuló termékcsere (csere = elállás a vásárlástól + megvásárlása egy újnak) lehetőségét az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) dokumentumunk szabályozza, amit Ön tudomásul vett és elfogadott, amikor megrendelését leadta. Az ÁSZF-et itt tekintheti meg, de megtalálja még a megrendelését visszaigazoló automatikus email mellékleteként az Elállási nyilatkozattal együtt. Bolti vásárlásra nem vonatkozik az ÁSZF, mert ilyenkor szerződéskötésre nem kerül sor: a rendelés nélküli vásárlás utáni termékcsere biztosítása bónusz lehetőség Önnek cégünktől. 

3. Én jogosult vagyok a termékcserére?

Az elállási jogon alapuló termékcsere nem vonatkozik minden termékre, és csak a természetes személyt (Fogyasztó) illeti meg, a jogi személyt nem!

FONTOS! A hatályos jogszabályok értelmében egészségvédelmi és higiéniai okok miatt nem vásárolható vissza az olyan zárt csomagolású termék, amelyet már felpróbált vagy egyedi megrendelés alapján készítettek Önnek. Ilyen pl. harisnya, zokni, fehérneműk, lábujjkorrigáló, vércukormérő (és kombók), tesztcsík, lepedő, pelenka, betét, krém, zárt csomagolású gyógypárna és egyéb higiéniai termékHa pl. a harisnya vagy egyéb fehérnemű zárt fóliáját felbontotta és közben megsérült (elszakadt, beszakadt) a lezárást és felbontatlanságot biztosító papírcímke, elállásra már nincs lehetőség függetlenül attól, hogy felpróbálta-e vagy sem. A felbontatlanságot fényképpel kell igazolnia, ami egyértelműen alátámasztja a Vásárló állítását, és nem hagy kétséget az eladóban.

4. Milyen lehetőségeket kínál az Értéksziget a termékcserére?

3 lehetőséget biztosítunk. Mindegyiknél fontos, hogy a termék sértetlen legyen, legyen meg a csomagolása sértetlenül, valamint jelezze vevőszolgálatunknak, hogy melyik terméket szeretné.

  1. Csere személyesen szaküzletünkben – Amint rendelkezésre áll a cseretermék, SMS és emailt üzenetet küldünk Önnek. A cserére ugyan úgy 1 hetet (5 munkanap) biztosítunk, mintha eredetileg is személyes átvételt kért volna. Amikor elhozza a terméket, megnézzük, és ha minden rendben van, kicseréljük a kért termékre az esetlegesen felmerülő különbözet figyelembevételével. Szaküzletünkben csak bankkártyával fizethet.
  2. Csere futár segítségével – Ilyenkor elküldjük a GLS futárcéggel a módosított rendelést, Ön pedig átadja a futárnak a nem megfelelőt. A Csomagcsere cégünk egyik prémium kényelmi szolgáltatása. Díja 3500 Ft, hiszen oda-vissza van ilyenkor szállítás (kényelmi szolgáltatás). Ez egyébként a legkényelmesebb, leggyorsabb és kedvelt megoldás – amennyiben személyesen nem tudja visszahozni. A csomagcsere díját utánvétesen kérjük el Öntől.
  3. Csere postai úton – Ebben az esetben Ön visszapostázza nekünk a terméket a számlán szereplő címre, és mi elküldjük a másik terméket. A szállítási és az esetlegesen felmerülő különbözetet utánvétesen kérjük el Öntől.

5. Hogyan intézhetem a folyamatot?

  • Jelezze szándékát Vevőszolgálatunknak – Keressen meg bennünket e-mailben, telefonon vagy chaten. Figyeljen arra, hogy a vásárlását be tudjuk azonosítani, azaz szükség lesz a számlázási név, számlaszám, rendelésszám valamelyikére. 
  • Egyeztetjük Önnel a részleteket – A kapott információk alapján megnézzük a számláját, és egyeztetünk Önnel, hogy miként és mikor tudjuk cserélni a terméket (ha van készleten, akkor 1-2 nap, ha nincs, akkor megrendeljük, és amint beérkezik hozzánk, felvesszük Önnel a kapcsolatot).
  • Csomagcsere – A termékcsere az egyeztetésünk alapján történik a fentebb leírtak szerint.

5. Hogyan csomagoljam, és milyen címre küldjem vissza a terméket?

FONTOS! Ha postázza, futárral küldi vissza a terméket, mindig tegye egy szállító, hordó dobozba, hogy ne sérüljön a visszaúton. Mi is ügyelünk arra, hogy épen, sértetlenül, ne összenyomva kapja meg a csomagját, és ezt kérjük és várjuk Öntől is. Legyen körültekintő! Bár nem kötelező az Elállási nyilatkozat kitöltése, de jó, ha beleteszi a csomagba. 

  • Csomagcserénél nem kell semmit sem írnia a dobozra, mert a futár viszi magával a visszárú címkét.
  • Ha postával vagy futárral küldi vissza, így címezze a csomagot: FKI Nonprofit Kft. (Értéksziget), 1138 Budapest, Népfürdő u. 19/B.

Mit tehetek, ha már letelt az elálláson alapuló termékcsere ideje?

Kínálunk rá megoldást. Amennyiben letelt az elálláson alapuló termékcsere ideje, használja ki a Termék levásárlás prémium kényelmi szolgáltatásunk nyújtotta lehetőséget. Előfordulhat ugyanis, hogy valami miatt nem elegendő Önnek a 21 napos (online vásárláskor) vagy a 7 napos (bolti vásárláskor) biztosított elállási idő, és később jut eszébe, hogy még sincs szüksége a termékre.

Termék levásárlás szolgáltatásunk további 21 naptári napot biztosít az elállási időn felül úgy, hogy 10%-kal csökkentett áron visszavásároljuk Öntől az elállási feltételeknek egyébként megfelelő terméket (a szállítási díj és az utánvét díját nem tudjuk visszavenni), és az árát jóváírjuk bármely más termékünk 14 napon belüli vásárlásakor. Ez egy alternatív megoldás lehet Önnek, ha már kicsúszott az elállási időből, ugyanakkor praktikus is, mert találhat sok olyan ápolást és gondozást segítő terméket a kínálatunkban, amire Önnek vagy szeretteinek szüksége lehet. Az elállási idő után a pénzt már nem tudjuk visszaadni, de lehetőséget adunk még további 21 napon át a levásárlásra.

A Termék levásárlás prémium kényelmi szolgáltatásunk igénybevételéhez ugyan azt a folyamatot kell követnie, mint a Termékcsere esetén.

Bankok és minősítések