Oldalunk cookie-kat használ, amelyek információkat szolgáltatnak számunkra az oldallátogatási szokásokról, de nem tárolnak személyes információkat. Adatkezelés. Megértettem
Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Termékcsere

Termékcsere

Megesik néha, hogy figyelmetlenségből, kapkodásból vagy épp megszokásból nem azt a méretű vagy kialakítású terméket rendeli meg az ember, amit szeretett volna pl. M-es helyett XL-t, balos helyett jobbost. Az is előfordulhat, hogy nem tetszik a termék, nem ilyet szeretett volna. Éppen ezért szükséges, hogy mielőtt leadja megrendelését, de legalább miután megkapja az automatikus visszaigazol e-mailt, nézze át az adatokat, és kérjen pontosítást, ha szükséges. Mi nem tudjuk, hogy Ön mit akart rendelni, csak azt látjuk, ami hozzánk beérkezik.

Na, de ha már mégsem az van a csomagban, amit Ön szeretett volna, mit lehet tenni? Kérjük, nézze meg a lenti videót a témával kapcsolatban függetlenül attól, hogy előzetesen már egyeztetett-e a Vevőszolgálattal.

Általában van lehetőség a termék cseréjére. Ha pl. csak felbontotta a csomagolást (nem szakadt be/el a felbontatlanságot igazoló papírcímke) és csak megnézte, de nem próbálta fel a fehérneműt, harisnyát, zoknit, lábujjkorrigálási terméket, talpbetétet, nem használta a lepedőt (azaz nem feküdt rá), nem próbálta ki a vércukormérőt vagy kombót, akkor van lehetőség a cserére. Ha viszont felpróbálta, vagy beszakadt a címke, akkor sajnos már nincs. Ez egyrészt higiéniai okok miatt nem lehetséges, másrészt törvény tiltja, harmadrészt a megrendelés során Ön is elfogadta az ÁSZF ide vonatkozó rendelkezését (9. pont). 

Amennyiben a fentiek közül semmi sem áll fenn, cserélhető a termék. Az Értéksziget 3 lehetőséget kínál a cserére. Mindegyiknek feltétele, hogy a termék sértetlen legyen és legyen meg a csomagolása sértetlenül.

  1. Csere személyesen vevőszolgálatunkon – Ebben az esetben mi berendeljük a csereterméket, és amint az beérkezik, értesítést küldünk Önnek. Fontos, hogy erre 8 nap áll rendelkezésére a vevőszolgálat nyitvatartási idejében. A cserének nincs külön díja.
  2. Csere futár segítségével – Ilyenkor elküldjük a GLS-sel a módosított rendelést, és Ön pedig átadja a futárnak a nem megfelelőt. Természetesen fontos, hogy külön dobozba tegye, hogy ne sérüljön a termék. Nem kell semmit sem írnia a dobozra, mert a címkét mi küldjük. A Csomagcsere cégünk egyik prémium kényelmi szolgáltatása. Díja 2500 Ft, hiszen oda-vissza van ilyenkor szállítás. Ez egyébként a legkényelmesebb, leggyorsabb és kedvelt megoldás – amennyiben személyesen nem tudja visszahozni. A csomagcsere díját utánvétesen kérjük el Öntől.
  3. Csere postai úton – Ebben az esetben Ön visszapostázza nekünk a terméket a számlán szereplő címre, és mi elküldjük a másik terméket, aminek a szállítási díja 1400 Ft utánvétesen. Fontos itt is, hogy külön dobozba tegye a csomagot, hogy ne sérüljön, ne törjön. A szállítási díjat utánvétesen kérjük el Öntől.

Amennyiben a fentiek alapján Önnek joga van a termékcserére, akkor Így intézze a folyamatot!

  • Jelezze szándékát Vevőszolgálatunknak – Keressen meg bennünket e-mailben, telefonon vagy Messenger üzenetet küldve. Figyeljen arra, hogy a vásárlását be tudjuk azonosítani, azaz szükséges lesz vagy a számlázási név, számlaszám, rendelésszám.
  • Egyeztetjük Önnel a részleteket – A kapott információk alapján megnézzük a számláját, és egyeztetünk Önnel, hogy miként és mikor tudjuk cserélni a terméket (ha van készleten, akkor 1-2 nap, ha nincs, akkor megrendeljük, és amint beérkezik hozzánk, felvesszük Önnel a kapcsolatot).
  • Csomagcsere – A csomagcsere az egyeztetésünk alapján történik.

FONTOS! Ha visszaküldi vagy futárral cseréljük a terméket, mindig tegye egy szállító, hordó dobozba, hogy ne sérüljön a visszaúton. 

A termékcsere nem egy eget rengető dolog, egyszerűen, praktikusan és viszonylag gyorsan intézhető. A termékcsere, azaz a Csomagcsere az Értékszigetnél különszolgáltatás, amiről itt olvashat még.

Bankok és minősítések