Oldalunk cookie-kat használ, amelyek információkat szolgáltatnak számunkra az oldallátogatási szokásokról, de nem tárolnak személyes információkat. Adatkezelés.
Termékek Menü

Termékcsere - így intézze

Megtörténhet, hogy miután átvette a megrendelt terméket, kiderül, hogy nem tetszik Önnek, nem felel meg az elvárásainak, igényeinek, nem ilyet szeretett volna stb. Mi nem tudjuk, hogy Ön mit akart rendelni, csak azt látjuk, ami hozzánk beérkezik. Na, de ha már mégsem az van a csomagban, amit Ön szeretett volna, mit lehet ilyenkor tenni?

 

1. Mit tehetek a termékcsere ügyemben?

Egyrészt, nézze meg a lenti összefoglaló videónkat a témával kapcsolatban függetlenül attól, hogy előzetesen már egyeztetett-e a Vevőszolgálattal. Másrészt olvassa el a lehetőségeket a cserét illetően. 

 

2. Milyen jogi alapja van a termékcserének?

FONTOS! A termékcserét (csere = elállás a vásárolttól + megvásárlása egy újnak) az Általános Szerződési Feltételek dokumentumunk (ÁSZF) szabályozza, amit Ön tudomásul vett és elfogadott, amikor megrendelését leadta. Az ÁSZF-et itt tekintheti meg, de megtalálja még a megrendelését visszaigazoló automatikus email mellékleteként az Elállási nyilatkozattal együtt. A termékcserére ugyanazok a feltételek vonatkoznak, mint az elállásra, csak itt az összeg levásárlása is megtörténik.

 

3. Én jogosult vagyok a termékcserére?

Az elállási jogon alapuló termékcsere nem vonatkozik minden termékre, és csak a természetes személyt (Fogyasztó) illeti meg, a jogi személyt nem!

FONTOS! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a hatályos jogszabályok értelmében, egészségvédelmi és higiéniai okok miatt nem vásárolható vissza az olyan zárt csomagolású termék, amelyet már felpróbált vagy egyedi megrendelés alapján készítettek Önnek. Ilyenek pl. harisnyák, zoknik, fehérneműk, lábujjkorrigálók, vércukormérők (és kombók), tesztcsíkok, talpbetétek, lepedők, zárt csomagolású gyógypárnák és egyéb higiéniai termékek stb. Ha pl. a harisnyák vagy egyéb fehérneműk zárt fóliáját felbontotta és közben megsérült (elszakadt, beszakadt) a lezárást és felbontatlanságot biztosító papírcímke, elállásra már nincs lehetőség függetlenül attól, hogy felpróbálta-e vagy sem. A felbontatlanságot fényképpel kell igazolnia, ami egyértelműen alátámasztja a Vásárló állítását, és nem hagy kétséget az eladóban.

 

4. Milyen lehetőségeket kínál a webáruház a termékcserére?

3 lehetőséget kínálunk a cserére. Mindegyiknél fontos, hogy a termék sértetlen legyen, legyen meg a csomagolása sértetlenül, valamint jelezze vevőszolgálatunknak, hogy melyik terméket szeretné.

  1. Csere személyesen raktárunkban – Ebben az esetben mi berendeljük a csereterméket, és amint az beérkezik, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy leegyeztethessük a csere időpontját.
  2. Csere futár segítségével – Ilyenkor elküldjük a GLS-sel a módosított rendelést, és Ön pedig átadja a futárnak a nem megfelelőt. Természetesen fontos, hogy külön dobozba tegye, hogy ne sérüljön a termék. Nem kell semmit sem írnia a dobozra, mert a címkét mi küldjük. A Csomagcsere cégünk egyik prémium kényelmi szolgáltatása. Díja 2500 Ft, hiszen oda-vissza van ilyenkor szállítás. Ez egyébként a legkényelmesebb, leggyorsabb és kedvelt megoldás – amennyiben személyesen nem tudja visszahozni. A csomagcsere díját utánvétesen kérjük el Öntől.
  3. Csere postai úton – Ebben az esetben Ön visszapostázza nekünk a terméket a számlán szereplő címre, és mi elküldjük a másik terméket. Fontos itt is, hogy külön dobozba tegye a csomagot, hogy ne sérüljön, ne törjön. A szállítási díjat utánvétesen kérjük el Öntől, aminek a díja 1500 Ft.

 

5. Miként intézhetem a folyamatot?

  • Jelezze szándékát Vevőszolgálatunknak – Keressen meg bennünket e-mailben, telefonon. Figyeljen arra, hogy a vásárlását be tudjuk azonosítani, azaz szükséges lesz a számlázási név, számlaszám, rendelésszám valamelyikére. 
  • Egyeztetjük Önnel a részleteket – A kapott információk alapján megnézzük a számláját, és egyeztetünk Önnel, hogy miként és mikor tudjuk cserélni a terméket (ha van készleten, akkor 1-2 nap, ha nincs, akkor megrendeljük, és amint beérkezik hozzánk, felvesszük Önnel a kapcsolatot).
  • Csomagcsere – A csomagcsere az egyeztetésünk alapján történik.

 

6. Hogyan csomagoljam a terméket a visszaküldéshez?

FONTOS! Ha visszaküldi vagy futárral cseréljük a terméket, mindig tegye egy szállító, hordó dobozba, hogy ne sérüljön a visszaúton. Mi is ügyelünk arra, hogy épen, sértetlenül, nem összenyomva kapja meg a csomagját, és ezt várjuk és kérjük Öntől is.

  • Csomagcserénél nem kell semmit sem írnia a dobozra, mert a futár viszi magával a visszárú címkét.
  • Ha postával küldi vissza a terméket, akkor erre a címre küldje: FKI Nonprofit Kft. (Értéksziget), 1138 Budapest, Népfürdő u. 19/B.

 

A termékcsere nem egy eget rengető dolog, egyszerűen, praktikusan és viszonylag gyorsan intézhető. A termékcsere, azaz a Csomagcsere az Értékszigetnél prémium kényelmi különszolgáltatás, amiről itt olvashat még.

Bankok és minősítések