Barion Pixel
Oldalunk cookie-kat használ, amelyek információkat szolgáltatnak számunkra az oldallátogatási szokásokról, de nem tárolnak személyes információkat. Adatkezelés.
Termékek Menü

Elállás a vásárlástól - így intézze

Megtörténhet, hogy miután átvette a terméket, kiderül, hogy nem tetszik Önnek, nem felel meg az elvárásainak, nem ilyet szeretett volna stb. Mit lehet ilyenkor tenni? - Ha kicserélni szeretné a terméket, kattintson ide.

1. Mit tehetek, ha szeretnék elállni a vásárlástól?

  1. Amennyiben a gyógyászati segédeszközt szaküzletünkben vásárolta (a kapott számlán a Hivatkozás/Rendelési szám mező üres), vagyis nem volt online rendelése, úgy ilyen esetben a számla kiállításától számítva 7 naptári nap elállási időt biztosítunk.
  2. Ha viszont online vásárolt nálunk, azaz van rendelési száma, akkor a csomag átvételétől számított 21 naptári nap áll rendelkezésére az elállás intézésére.

Mindenképp olvassa el az elállás feltételeit függetlenül attól, hogy előzetesen már egyeztetett-e a Vevőszolgálattal.

2. Milyen jogi alapja van az elállásnak?

FONTOS! Az elállás lehetőségét az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) dokumentumunk szabályozza, amit Ön tudomásul vett és elfogadott, amikor megrendelését leadta. Az ÁSZF-et itt tekintheti meg, de megtalálja még a megrendelését visszaigazoló automatikus email mellékleteként az Elállási nyilatkozattal együtt. Bolti vásárlásra nem vonatkozik az ÁSZF, mert ilyenkor szerződéskötésre nem kerül sor: a rendelés nélküli vásárlás utáni elállási idő biztosítása bónusz lehetőség Önnek cégünktől.

3. Én jogosult vagyok elállni a vásárlástól?

Az elállási jog nem vonatkozik minden termékre, és csak a természetes személyt (Fogyasztó) illeti meg, a jogi személyt nem!

FONTOS! A hatályos jogszabályok értelmében egészségvédelmi és higiéniai okok miatt nem vásárolható vissza az olyan zárt csomagolású termék, amelyet már felpróbált vagy egyedi megrendelés alapján készítettek Önnek. Ilyen pl. harisnya, zokni, fehérneműk, lábujjkorrigáló, vércukormérő (és kombók), tesztcsík, lepedő, pelenka, betét, krém, zárt csomagolású gyógypárna és egyéb higiéniai termékHa pl. a harisnya vagy egyéb fehérnemű zárt fóliáját felbontotta és közben megsérült (elszakadt, beszakadt) a lezárást és felbontatlanságot biztosító papírcímke, elállásra már nincs lehetőség függetlenül attól, hogy felpróbálta-e vagy sem. A felbontatlanságot fényképpel kell igazolnia, ami egyértelműen alátámasztja a Vásárló állítását, és nem hagy kétséget az eladóban.

4. Hogyan intézhetem az elállást?

  1. Jelezze elállási szándékát Vevőszolgálatunknak – Keressen meg bennünket emailben, telefonon vagy chaten. Figyeljen arra, hogy a vásárlását be tudjuk azonosítani, azaz szükséges lesz a számlázási név, számlaszám, vagy rendelésszám valamelyikére.
  2. Egyeztetjük Önnel a részleteket – A kapott információk alapján megnézzük a számláját, és egyeztetünk Önnel, hogy milyen módon (személyesen, postán vagy futárral) és mikor szeretné visszajuttatni hozzánk a terméket, illetve hogyan kapja vissza a vételárat (online fizetés esetén a kártyaszámlájára, vagy egy adott bankszámlára vagy postán).
  3. Visszajuttatja nekünk a terméket – Az elállás közlésétől számított 14 napon belül (de lehetőleg minél hamarabb) kell visszaérkeznie a terméknek hozzánk, különben az elállási igényét nem tudjuk figyelembe venni. A beérkezést emailben visszaigazoljuk Önnek, majd megvizsgáljuk a terméket, hogy sérült-e, használt-e, szennyeződött-e. Amennyiben ilyet tapasztalunk, értékcsökkentve tudjuk csak visszavásárolni. Ha Önnek gondot jelent a visszajuttatás, kérheti Inverz prémium kényelmi szolgáltatásunkat is, A GLS futár az Ön által meghatározott napon veszi fel a csomagot (a folyamat ugyan az, mint csomagot rendelt volna, csak itt elhoznak Öntől csomagot). A szolgáltatás 4000 Ft-os díját levonjuk a számla összegéből.
  4. Mi visszatérítjük az árát – Ha minden stimmel, pár napon belül (legfeljebb 14 nap) elkészítjük a stornó számlát, és jóváírjuk Önnek az összeget (kártyás vásárlásnál a kártyaszámlájára, egyéb esetben az előzetesen leegyeztetett fizetési mód szerint).

5. Hogyan csomagoljam, és milyen címre küldjem vissza a terméket?

FONTOS! Ha postázza, futárral küldi vissza a terméket, mindig tegye egy szállító, hordó dobozba, hogy ne sérüljön a visszaúton. Mi is ügyelünk arra, hogy épen, sértetlenül, ne összenyomva kapja meg a csomagját, és ezt kérjük és várjuk Öntől is. Legyen körültekintő! Bár nem kötelező az Elállási nyilatkozat kitöltése, de jó, ha beleteszi a csomagba. 

  • Inverz szállításnál nem kell semmit sem írnia a dobozra, mert a futár viszi magával a visszárú címkét.
  • Ha postával vagy futárral küldi vissza, így címezze a csomagot: FKI Nonprofit Kft. (Értéksziget), 1138 Budapest, Népfürdő u. 19/B.

Mit tehetek, ha már letelt az elállási idő?

Kínálunk rá megoldást. Amennyiben letelt az elállás idő, használja ki a Termék levásárlás prémium kényelmi szolgáltatásunk nyújtotta lehetőséget. Előfordulhat ugyanis, hogy valami miatt nem elegendő Önnek a 21 napos (online vásárláskor) vagy a 7 napos (bolti vásárláskor) biztosított elállási idő, és később jut eszébe, hogy még sincs szüksége a termékre.

Termék levásárlás szolgáltatásunk további 21 naptári napot biztosít az elállási időn felül úgy, hogy 10%-kal csökkentett áron visszavásároljuk Öntől az elállási feltételeknek egyébként megfelelő terméket (a szállítási díj és az utánvét díját nem tudjuk visszavenni), és az árát jóváírjuk bármely más termékünk 14 naptári napon belüli vásárlásakor. Ez egy alternatív megoldás lehet Önnek, ha már kicsúszott az elállási időből, ugyanakkor praktikus is, mert találhat sok olyan ápolást és gondozást segítő terméket a kínálatunkban, amire Önnek vagy szeretteinek szüksége lehet a közeljövőben. Az elállási idő után a pénzt már nem tudjuk visszaadni, de lehetőséget adunk még további 21 napon át a levásárlásra.

A Termék levásárlás prémium kényelmi szolgáltatásunk igénybevételéhez ugyan azt a folyamatot kell követnie, mint a Termékcsere esetén.

Bankok és minősítések