Oldalunk cookie-kat használ, amelyek információkat szolgáltatnak számunkra az oldallátogatási szokásokról, de nem tárolnak személyes információkat. Adatkezelés. Megértettem
Termékek Menü
0

Szállítás extrákkal

Különböző szállítási, átvételi és fizetési módok közül választhat, ha az Értéksziget Webáruházban vásárol.

Személyes átvétel – Csomagját személyesen veheti át Vevőszolgálatunkon (1138 Budapest, Népfürdő u. 19/A.) előre egyeztetett időpontban, ami jellemzően 13-18 óra között van. Ebben az esetben nincs szállítási díj.

Szállítási mód és díj: személyes átvétel - 0 Ft
Fizetés:
készpénz vagy bankkártya
       

Kiszállítás – Olyan futárcéggel juttatjuk el Önhöz megrendelését, aki közismert pontos szállításáról, a csomagok másnapi biztos megérkezéséről, valamint a futárcégek és a Vásárlók között nagyon magas presztízsértéket képvisel. Ez a GLS.

Az Értéksziget csomagjait a GLS futárszolgálat kézbesíti házhoz vagy GLS Csomagontra – ahová Ön óhajtja. A kiszállítás az alábbi, Vásárlóink igényei és elvárása szerinti extra szolgáltatásokat tartalmazza:

 - 3x kézbesítési kísérlet
- 3 órás időablak a csomag megérkezéséről
- E-mail, SMS értesítés a futár közvetlen telefonszámával
- Telefonos egyeztetés a kiszállítás előtt 1 órával
- Utánvétes csomagok bankkártyás fizetési lehetősége
- Csomagja garantáltan megérkezik a következő munkanap

A csomagot házhoz, azaz egy adott címre vagy GLS CsomagPontba szállítjuk.
A szállítási díj Magyarországon 0-15.000 Ft között 1.100 Ft, 15.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes.

Házhozszállítás – Amikor mi összekészítettük a megrendelését, e-mailben értesítést küld Önnek a GLS, hogy a következő munkanapon csomagja érkezik. A kiszállítás reggelén kb. 8 óra körül e-mail és SMS értesítést kap a futár és a központi ügyfélszolgálat telefonszámával a csomagszámmal és az esetleges utánvét összegével, hogy melyik az a 3 órás időintervallum, amikor a futár megérkezik – így nem kell aznap állandóan otthon ülnie. Ha a megrendelésnél jelzi, a kiszállítás előtt a GLS futár telefonon is felhívja. Amennyiben aznap nem sikerül az átvétel, úgy e-mailben értesítést kap a futárcégtől, amiben rendelkezhet a csomag további átvételét illetően. A kiszállítást 3 alkalommal próbálja meg a GLS, ha nem sikerül, a csomagot visszaszállítja hozzánk.

Csomagpont, csomagautomata – Az ország 200 települése 500 GLS CsomagPontjába vagy GLS Automatába is kérheti a csomagot. Miután a futárcég a feladást követő munkanapon leszállította ide a csomagot, értesítőt küld Önnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanap áll rendelkezésére, hogy átvegye küldeményt. A harmadik munkanaptól ismételt értesítőt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van. Ha nem sikerül az átvétel, csomagja visszaérkezik hozzánk.

Szállítási mód és díj: házhozszállítás, GLS CsomagPont  vagy Automata - 1.100 Ft
Fizetés: átutalás, online bankkártya (külföldről is) és utánvétel
 

SZÁLLÍTÁS KÜLFÖLDRE

Európa több országába is szállítunk elsősorban ott élő vagy dolgozó magyar honfitársainknak. Ingyenes szállításra itt nincs lehetőség. Amikor mi összekészítjük a csomagot, e-mailt küld Önnek a GLS, majd másnap szintén e-mailben jelezni fogja a csomag várható érkezési időpontját. A futárral itt is egyeztethet telefonon. Ha nem sikerült a megadott napon a csomagátvétel, újabb e-mailt kap egyeztetés céljából a sikeres kézbesítés érdekében.

Csomagokat az alábbi országokba szállítunk:

  • Környező országok, 1. zóna, 3500 Ft: Románia, Szlovákia, Ausztria, Szlovénia, Horvátország
  • Nyugat-Európai országok, 2. zóna, 5500 Ft: Németország, Nagy-Britannia, Belgium, Hollandia, Luxemburg
  • Távolabbi országok, 3. zóna, 8500 Ft: Franciaország, Olaszország, Írország

Szállítási mód és díj: házhozszállítás, a díj zónánként eltérő
Fizetés: online bankkártya (külföldről is)
 

Néhány fontos információ

Termékeink
Bankok és minősítések