Az Értéksziget Beteggondozás gyógyászati segédeszköz szaküzlet és webáruház különféle alap kényelmi és prémium kényelmi szolgáltatást biztosít vásárlóinak. Nekünk fontos, hogy Ön örömét lelje a megrendelt termékben, elégedett legyen velünk, és ha legközelebb is egészségi problémája támad, ismét bennünket válasszon. Lenti szolgáltatásainkat annak figyelembevételével alakítottuk ki, hogy az eddigi több tízezer vásárlónk mit igényel és használ a leginkább. (Az alapszolgáltatásokat itt nem ismertetjük.)
Büszkék vagyunk arra, hogy kiemelkedően magas (4,9/5) vásárlói elégedettséggel dolgozhatunk Önért nap mint nap.
KÉNYELMI KIEGÉSZÍTŐ SZOLGÁLTATÁSOK
Termék szaktanácsadás (prémium kényelmi szolgáltatás)
Ez egy díjmentes vevőszolgálati szolgáltatásunk. Azért nevezzük prémium kényelmi szolgáltatásnak, mert sokszor telefonon hívjuk vissza a hozzánk egészségi problémával forduló érdeklődőt. Ilyenkor részletesen megbeszéljük: miben tudnánk segíteni, mi mit javaslunk, melyik terméket ajánljuk a felmerülő problémára. Számunkra az a fontos, hogy az Érdeklődő megoldhassa a problémáját, amihez mi számos praktikus és háttér jellegű információt tudunk nyújtani.
Ajándékcsomagolás (prémium kényelmi szolgáltatás)
Ez a prémium kényelmi szolgáltatás azon vásárlóinknak hasznos, akik egy vagy több terméket ajándékba szeretnének küldeni úgy, hogy webshopunkat kérik föl a díszcsomagolással ellátott küldemény eljuttatására. Önnek nem kell semmit sem tennie, csak megrendelni a szolgáltatást a kosároldalon. Nagyon hasznos megoldás ez akkor, amikor siet, nincs ideje vagy nem tudja, nem akarja becsomagolni az ajándékba szánt terméket. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.
Valakinek kedve, valakinek ideje, eszközei, vagy esetleg ügyessége hiányzik ahhoz, hogy a meglepetésnek szánt ajándékát gyönyörű csomagolásba bújtassa. Az Értéksziget Webáruház mindezekkel rendelkezik, és örömmel tesz eleget az Ön kérésének.
Az Ön által választott terméke(ke)t dobozba helyezzük, majd gyönyörű, esztétikus papírral becsomagoljuk, szalagot helyezünk rá, és kísérőkártyával látjuk el. Ezt az ajándékot még a szállítási dobozba tesszük a sérülés elkerülése érdekében. Ön megadja, hogy az ajándékot nőnek, férfinak szánja, és mi attól függően választjuk meg a csomagolópapírt, szalagot és kártyát. Amennyiben óhajtja, az Ön saját szövegét (üzenet, jókívánság) is ráírjuk a kísérőkártyára. És ez még nem minden. Arra is lehetősége van, hogy a számlát Ön fizesse banki átutalással, online bakkártyával, de az Ön által megadott címre küldjük el a szépen becsomagolt ajándékot. Így biztos lehet abban, hogy nagy meglepetést és örömöt fog szerezni.
Ezzel a prémium kényelmi szolgáltatással nagyban felértékelődik az Ön által választott ajándék, hiszen a dobozt fogyatékos emberek csomagolják be szigorú követelmények mellett.
Az "Ajándékcsomagolás" prémium kényelmi szolgáltatás díja 700 Ft alkalmanként.
A szolgáltatás megrendelésére a kosárnál, a megrendelés leadásánál van lehetőség.
Háztól házig garancia (prémium kényelmi szolgáltatás)
Néha még a garancia ideje alatt is meghibásodnak termékek. Ilyenkor többnyire a vásárló feladata és költsége a szervízbe való eljuttatás. Ezt a gondot átvállaljuk Öntől úgy, hogy a számlán lévő összes garanciális tételt ingyenesen szállítjuk annak garanciaidején belül. Ez egy kimondottan kényelmi szolgáltatás, hiszen, ha megrendelte, semmit sem kell tennie a velünk való kapcsolatfelvételen túl: mi intézünk mindent. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.
A „Kérje háztól házig garanciával!” prémium kényelmi szolgáltatással minden gondot és szállítást átvállalunk Öntől! Ez a különszolgáltatás lényegében egy biztosítás, mellyel garantáljuk, hogy a számlán megvásárolt garanciális terméke(ke)t meghibásodás esetén ingyenesen elszállítjuk, majd a javítást vagy cserét követően azt ingyenesen vissza is szállítjuk Önnek. Nincs fáradtság, nincs költség, csak elegendő kapcsolatba lépnie velünk, és már küldjük is a futárt a meghibásodott termék(ek)ért.
A „Kérje háztól házig garanciával!” szolgáltatás megrendeléséhez nincs más teendője, mint a kosárba helyezés során (termékoldal) kiválasztani, és egyszeri, jelképes összegért a számlán szereplő garanciális tételre megvásárolnia. A „Kérje háztól házig garanciával!” szolgáltatás jótállási meghibásodás esetén a számlán szereplő tételt mennyiségi korlátozás nélkül ingyenesen szállítjuk azok garanciaidején belül. Már az első meghibásodásnál bőven behozza az árát!
A „Kérje háztól házig garanciával!” prémium kényelmi szolgáltatás díja 1000 Ft.
A prémium termékek esetében a szolgáltatás díjmentes.
A szolgáltatás megrendelésére a termékolalon, a kosárba helyezésnél van lehetőség.
KÉNYELMI RENDELÉSI SZOLGÁLTATÁSOK
Emailes rendelésfelvétel (alap kényelmi szolgáltatás)
A webshopok esetében a megszokott gyakorlat a rendelésleadásra az online foglalás. Ehhez nem kell igénybe venni vevőszolgálati segítséget. Azonban vannak vásárlók, akik technikai vagy egyéb más ok miatt nem tudnak, nem akarnak online rendelni. Ha Ön is ide tartozik, írjon nekünk egy emailt, hogy rendelni szeretne. Írja meg a számlázási és szállítási adatokat, email címet, telefonszámot, a fizetés módját és a kiválasztott terméket. A rendelést már intézzük is. Ha elakadunk, keresni fogjuk.
Telefonos rendelésfelvétel (prémium kényelmi szolgáltatás)
Ez a szolgáltatás azon vásárlóinknak hasznos, akik nem tudnak, nem akarnak, vagy épp a körülményeik nem teszik lehetővé rendelésük online leadását. A telefonos rendelésfelvétel egy értéknövelt prémium kényelmi szolgáltatás (fogyatékos emberek dolgoznak vevőszolgálatunkon is), ami gyors és egyszerű rendelésfelvételt eredményez miközben terméktanácsadásra is sok kerülhet. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.
A telefonos rendelésfelvétel során Ön helyett vevőszolgálati kollégánk készíti el az Ön által telefonon megadott adatok alapján a rendelést. Ez olyan, mintha Ön csinálná, de a feladat elvégzésére - valamilyen oknál fogva - mégis bennünket kér meg. Ennél a szolgáltatásnál online bankkártyás fizetésre vagy átutalásra nincs lehetőség. Mivel ez egy értéknövelt prémium kényelmi szolgáltatás, így a megrendelés leadása során szaktanácsadásra is sor kerülhet.
A "Telefonos rendelésfelvétel" szolgáltatás díja 300 Ft alkalmanként.
A szolgáltatás külön tételsoron fog szerepelni a számlán.
KÉNYELMI FIZETÉSI SZOLGÁLTATÁSOK
Bankkártyás fizetés a futárnál (prémium kényelmi szolgáltatás)
A futárnál történő utánvétes készpénzes fizetés kényelmi szolgáltatás, hiszen nem rögtön, a rendelésnél rendezi a számlát a vásárló, hanem később. Ilyenkor számos webshop nem engedélyezi a kártyás fizetést, mert annak a költsége magas. Mi viszont lehetőséget adunk rá, mert ha Önnek épp ez a kényelmesebb és megfelelőbb fizetés mód, akkor mi partnerek vagyunk benne. Éppen emiatt prémium kényelmi szolgáltatás ez, mert több fizetési lehetőséget ad az Ön kezébe.
Egészségpénztári elszámolás (alap kényelmi szolgáltatás)
Ha Ön tagja valamelyik egészségpénztárnak (pl. MKB, OTP, Patika, Allianz, Prémium, Generali stb.), úgy lehetősége van nagyon sok termékünk (pl. kompressziós harisnyák, párnák, ízületi rögzítők, pelenkák, diagnosztikai mérőeszközök, betegápolási kellékek stb.) egészségpénztári elszámoltatására a tőlünk igényel és kapott számla alapján. Ezzel a fizetési móddal 20% kedvezményben részesül, amit az SZJA-jából tud igénybe venni. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.
Egészségpénztári elszámolásra alkalmas számlát azok a Vásárlóink kérhetnek, akik tagjai valamelyik egészségpénztárnak (nem TB, nem OEP). Az, hogy mi vásárolható egészségpénztárra, azt az adott terméknél külön jelezzük. Az elszámolható termékeket két csoportba soroltuk: "Elszámolható" vagy "Nem elszámolható". Az "Elszámolható" kategóriába a többnyire gyógyászati segédeszközök tartoznak. A "Nem elszámolható" azokat a termékeket érinti, amelyeket a pénztárak nem fogadnak el. Fontos, hogy a számlát az adott egészségpénztár elvárásai szerint kérje, azaz figyeljen oda erre a rendelés leadásakor. A gyakorlat szerint termékvásárláskor (nálunk csak ezek vannak) ezt kéri a pénztár: vásárló (pénztártag vagy szolgáltatást igénybevevő hozzátartozó) neve, címe és tagi azonosítója (vagy EP kártyaszám). Miután átvette a csomagját, a kapott számlát be kell küldenie a pénztárába, aki majd jóváírja Önnek az összeget. Termékek elszámolása csak számla alapján lehetséges, egészségpénztári kártyát technikai okok miatt nem fogadunk el, a végösszeg telefonon történő zároltatására nincs lehetőség. A termékek befogadásában a pénztárak gyakorlata eltérő. Mielőtt EP számlát kér, egyeztessen a pénztárral a befogadható termékekről, és arról, hogy szerintük milyen adatoknak kell a számlán szerepelnie, majd a megrendelés folyamatában írja be a számlázási adatokhoz.
KÉNYELMI SZÁLLÍTÁSI SZOLGÁLTATÁSOK
Csomagcsere (prémium kényelmi szolgáltatás)
Néha megtörténik, hogy a megrendelt termék mérete, színe nem felel meg a vásárlónak, vagy mást akart mint amit tényleg rendelt. Amennyiben cserélhető a termék, mi elintézzük Önnek: küldjük a futárt a módosított termékkel, és Ön pedig ugyanazzal a futárral visszaküldi nekünk az eredetit. Nagyon kényelmes és praktikus szolgáltatás ez, ha cserélni kell valami miatt, az esetek 90%-ában ezt választják a vásárlóink (vagy behozzák személyesen). Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.
Önnek nincs más dolga, mint jelezni felénk a problémát akár emailben, akár telefonon - ez utóbbi gyorsaság szempontjából egyszerűbb. Miután leegyeztettük Önnel, hogy tudjuk-e cserélni a terméket, hogyan, miként, utána a megbeszélteknek megfelelően küldjük az új csomagot, amibe beletesszük azt a címiratot, amit majd Önnek kell felragasztania a visszaküldendő csomagra és átadni a futárnak. A csomagcsere gyors, és Önnek ki sem kell otthonról mozdulnia. A szolgáltatás kizárólag utánvétes fizetési móddal vehető igénybe, ami tartalmazza a Vásárlóhoz való ismételt kiszállítást és a tőle való visszaszállítást is.
A Csomagcsere különszolgáltatás díja 3000 Ft. alkalmanként.
A szolgáltatás megrendelésére emailben vagy telefonon van lehetőség.
Inverz szállítás (prémium kényelmi szolgáltatás)
Ezt a prémium kényelmi szolgáltatást azon vásárlóink igényeire és elvárásaira szabtuk, akik valamilyen oknál fogva elállnak a vásárlástól, de a csomag visszaküldése nehézségeket okoz vagy csak kényelmi szempontok szerint rendelik meg a szolgáltatást, és a visszaküldés dolgával nem akarnak bajlódni. Pl. ha az unoka megrendel pár zacskó pelenkát, de már más méret kell, vagy egy kerekesszéket több helyről is megrendeltek stb. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.
Lehet, hogy nincs ideje, vagy a körülmények nem teszik lehetővé, fizikálisan képtelen rá vagy felettébb nagy erőfeszítést igényelne a terméket visszajuttatni nekünk. Valójában mindegy is az ok. Ha ezt a prémium kényelmi szolgáltatást igényli, jelezze nekünk telefonon vagy emailben (Önmaga érdekében ajánljuk, hogy írja le az elállás szándékát), és mi a megbeszéltek szerint küldjük a futárt, aki egyrészt elhozza Öntől a szállításra megfelelően előkészített csomagot. Miután beérkezik hozzánk a csomag, megbizonyosodunk annak sértetlenségéről, a csomagban lévő vagy előzetesen leegyeztetett bankszámlaszámra visszautaljuk a számla végösszegét levonva belőle e szolgáltatás díját.
Az Inverz szállítás prémium kényelmi különszolgáltatás díja 3500 Ft.
A szolgáltatás megrendelésére az Elállási nyilatkozat egyidejű eljuttatásával van lehetőség.