Szolgáltatások
KÉNYELMI RENDELÉSI SZOLGÁLTATÁSOK
Szaktanácsadás és rendelésfelvétel (alap kényelmi szolgáltatás)
Ez egy díjmentes vevőszolgálati szolgáltatás. Tartalmát tekintve prémiumnak is hívhatnánk, mert sokszor telefonon hívjuk vissza a hozzánk egészségi problémával forduló érdeklődőt. Ilyenkor részletesen megbeszéljük: miben tudnánk segíteni, mit javaslunk, melyik terméket ajánljuk - azaz proaktív módon segítünk. Arra is lehetőséget kínálunk, hogy telefonon keresztül rögzítsük a rendelést a vásárló helyett, amely sokaknak nagyon kényelmes megoldást jelent.
Előfoglalás kérése a szaküzletbe (alap kényelmi szolgáltatás)
Ezt a szolgáltatásunkat leginkább akkor érdemes igénybe venni, ha siet, nincs ideje rendelést leadni, útközben van, rohan stb. Ilyenkor - ha felhívja vevőszolgálatunkat telefonon - megbeszélhetjük, hogy mire van szüksége, közben ellenőrizzük a készletet. Ha van a keresett termék, akkor eltesszük Önnek rendelés nélkül, de kizárólag csak az aktuális napon. Nyitvatartási időben bármikor érte jöhet. Az ilyen vásárlás bolti vásárlásnak minősül, elállási jog nem érvényesíthető.
Diszkrét csomagolás (prémium kényelmi szolgáltatás)
Nem vagyunk egyformák. Némely emberek nem tulajdonítanak annak jelentőséget, hogy miként néz ki egy csomag, mi van a dobozra írva vagy mennyire tapintható ki a tartalma. Mások viszont fontosnak tartják a diszkréciót, az intimitást, és kifejezetten figyelnek a számukra kényes dolgok elkerülésére. Nem szeretnénk egyetlen vásárlónknak sem kényelmetlen és kellemetlen pillanatok okozni, ezért is hoztuk létre ezt a szolgáltatást több megrendelőnk kérésére. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.
KÉNYELMI FIZETÉSI SZOLGÁLTATÁSOK
Egészségpénztári elszámolás (alap kényelmi szolgáltatás)
Ha Ön tagja valamelyik önkéntes egészségpénztárnak, használja ki a befizetései után járó 20% adóvisszatérítést és az ezzel járó megtakarítási lehetőséget. Az Értékszigeten csak a szaküzletünkben tud közvetlenül egészségpénztári kártyával fizetni, a három nagy pénztár mindegyikét elfogadjuk: OTP, Prémium és MBH. Ha egy másik pénztár tagja, kérhet EP számlát, amit később jóváír Önnek az adott pénztár. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.
Fizetési mód megváltoztatása (alap kényelmi szolgáltatás)
Háromféleképpen lehet az Értékszigeten fizetni. A fizetési módok a kiválasztott szállítási formától függenek. Azonban megtörténhet az, hogy sikertelen a bankkártyás fizetés - bár mi 2 különböző felületet biztosítunk erre -, és ilyenkor a rendszer lehetővé teszi másik fizetési mód kiválasztását. Ha ez sem sikerül, akkor a rendelést követő 50 perc múlva küldünk egy emailt, amiben 3 különböző fizetési módot ajánl vevőszolgálatunk Önnek. Így könnyen elkerülhető az újbóli rendelésleadás.
Számlahelyesbítő kérése (alap kényelmi szolgáltatás)
Néha megtörténik, hogy nem azok az adatok kerülnek a számlára, amit szeretnénk. Bár mi többször is felhívjuk vásárlóink figyelmét az adatok ellenőrzésére, de ennek ellenére mégis előfordul számlahelyesbítési igény. Díjmentesen segítünk ebben az esetben is. Ilyenkor írjon egy emailt a vevőszolgálatnak az eredeti számla sorszámával, a módosítandó adatokkal, és mi rövid időn belül válaszlevélben, PDF formátumban elküldjük Önnek a korrigált számlát.
KÉNYELMI SZÁLLÍTÁSI SZOLGÁLTATÁSOK
Időzített csomagátvétel (prémium kényelmi szolgáltatás)
Vannak olyan élethelyzetek, amikor többnyire már előre tudható, hogy mely napokon lesz otthon szabadság, nyaralás, korházi kezelés vagy egyéb ok miatt. Ilyenkor kifejezetten célszerű időzített csomagátvételi azolgáltatást igénybe venni. Az Értéksziget megoldást kínál erre az aktuális idejétől függően. Csak megrendeli a kényelmi szolgáltatást, és mi mindent intézünk a háttérben, Ön pedig átveszi a csomagot, amikor a lehető legjobb. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.
Csomagcsere (prémium kényelmi szolgáltatás)
Néha megtörténik, hogy a megrendelt termék mérete, színe nem felel meg a vásárlónak, vagy mást akart mint amit tényleg rendelt. Amennyiben cserélhető a termék, mi elintézzük Önnek: küldjük a futárt a módosított termékkel, és Ön pedig ugyanazzal a futárral visszaküldi nekünk az eredetit. Nagyon kényelmes és praktikus szolgáltatás ez, ha cserélni kell valami miatt, az esetek 90%-ában ezt választják a vásárlóink (vagy behozzák személyesen). Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.
Inverz szállítás (prémium kényelmi szolgáltatás)
Ezt a prémium kényelmi szolgáltatást azon vásárlóink igényeire és elvárásaira szabtuk, akik valamilyen oknál fogva elállnak a vásárlástól, de a csomag visszaküldése nehézségeket okoz vagy csak kényelmi szempontok szerint rendelik meg a szolgáltatást, és a visszaküldés dolgával nem akarnak bajlódni. Pl. ha az unoka megrendel pár zacskó pelenkát, de már más méret kell, vagy egy kerekesszéket több helyről is megrendeltek stb. Tovább olvasok erről a szolgáltatásról.
ÉRTÉKSZIGET otthonápolási és beteggondozási gyógyászati segédeszköz szaküzlet és webáruház - mert itt figyelmesek velem