Oldalunk cookie-kat használ, amelyek információkat szolgáltatnak számunkra az oldallátogatási szokásokról, de nem tárolnak személyes információkat. Adatkezelés.
Termékek Menü

Magunkról (FKI Nonprofit Kft.)

Az Értéksziget online gyógyászati szakáruház minőségi beteggondozási termékekkel és prémium kényelmi szolgáltatásokkal segíti szerettei egészségi problémáinak megoldását. A keresztény értékeken alapuló családi cégünk társadalmi célú üzleti vállalkozásként a fogyatékos felnőttet gondozó családok elkötelezett támogatója. Az 4800+ vásárlói vélemény szerint webáruházunk gyors, pontos és megbízható, amit tovább erősít 8 díj és a kiemelkedően magas, 4,9/5 vásárlói értékelés.

A tulajdonosok: borsó meg a héja

Szabó Alexa vagyok, mozgássérült, cégtulajdonos. Én foglalkozom a beszerzésekkel és számos adminisztrációs üggyel. Szabó Zoltán József vagyok, látássérült, cégtulajdonos és cégvezető. Az én feladatom a vevőszolgálati ügyek ellátása, partnerkapcsolatok ápolása és az új termékek felvétele. A cégben jelenleg ketten dolgozunk, minden rendelést ketten csomagolunk és készítünk össze. Hívő református vallású, fogyatékos emberek vagyunk, házastársak. Ketten összesen 5 egyetemi diplomával rendelkezünk. Szeretjük a munkánkat.

Eléggé kritikusak, minőségkedvelők, és egy kicsit maximalisták is vagyunk. Az egyik barátunk találó megjegyzés szerint: Alexát és Zoltánt a jéghideg racionalitás jellemzi. Nagyon lelkiismeretesen és gyakorlati szempontok szerint dolgozunk. Számunkra kiemelten fontos mások problémáinak a megoldása, amiért igyekszünk mindent megtenni. Hisszük, hogy amit a Jóisten az egyik kezével elvesz, azt a másikkal sokszorosan visszaadja, amiért nagyon hálásak is vagyunk Neki.

A történetünk így kezdődött 2009-ben

Cégünk története egy vonaton kezdődött. Nagy álmokat szőttünk, amikor 2009. december 3-án (Fogyatékos Emberek Nemzetközi Világnapja) megalapítottuk a Fogyatékosügyi Kommunikációs Intézetet (innen a cég neve: FKI Nonprofit Kft.). Így utólag talán megmosolyogtató, hogy az akkori gazdasági világválság kellős közepén mi indokolhatta egy alapvetően audiovizuális kommunikációs akadálymentesítési szaktanácsadással foglalkozni kívánó cég létrehozását. A válasz akkor egyszerű volt: az addig felhalmozódott tapasztalatunk alapján segítséget szerettünk volna nyújtani fogyatékos embertársaink és a velük foglalkozó szervezetek kommunikációjának fejlesztésében. Az elképzelés azonban nem vált be. Kellő igény és érdeklődés híján úgy határoztunk, hogy életviteli, egészségmegőrzési és gyógyászati segédeszközöket forgalmazunk, és nagyívű álmunkat aprópénzre váltva inkább internetes kereskedelemmel foglalkozunk tovább. Cégünkkel kapcsolatos híreket itt olvashatja el.

2011-ben létrejött az Értéksziget Webáruház

Az Értéksziget Webáruház 2011. szeptemberében nyitotta meg virtuális kapuit. Elnevezése Zoltán, Annamária nevű, akkor még 5 éves kislányához fűződik, aki a budapesti 4-6-os villamos egyik megállójának, a Mechwart ligetnek többszörösen félreértette a nevét. Nekünk ez az aranyos elszólása annyira tetszett, hogy az akkor formálódó webshop névnek az Értéksziget elnevezést választottuk. A szempont akkor még az volt, hogy milyen eszközökkel tudnánk segíteni, könnyebbé tenni a fogyatékos és idős emberek mindennapjait. Aztán ahogy telt az idő, jöttek az új igények, elvárások, megkeresések, így bővült és persze átalakult a termékkínálat.

Online gyógyászati szakáruházunk kínálata és szolgáltatásai azóta is folyamatosan szélesedik. A termékek kiválasztásánál a minőséget és használhatóságot tartjuk azóta is szem előtt odafigyelve Vásárlóink visszajelzéseire. Aki nálunk rendel, tudja: korrekt és megbízható webáruházból vásárol, és ahol minden elköltött forintja után kiemelten támogatjuk a fogyatékos felnőttet gondozó családokat. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy kiemelten magas (4,9/5) a vásárlói elégedettség velünk.

2016-ban nyitottuk meg az első átvételi pontunkat, amit 5 évvel később a COVID-19 járvány bezáratott

A webáruház a kezdeti időkben a saját lakásunkból működött. Leginkább kisebb terméket tároltunk a bútorokban. A futárok ide hozták a csomagot, mi pedig összekészítettük a megrendeléseket sokszor a díványon csomagolva. 1-2 éven keresztül minden nap két nagy bevásárlótáskával cipeltük a postára feladni a csomagokat, mert nem lehetett kiszámolni, hogy aznap meglesz-e a 3 csomag, hogy kijöjjön a postakocsi. Naponta több, akár 4-5 helyre is mentünk áruért a beszállítási költségek csökkentése miatt, és a nap végére mindig jól elfáradtunk - de a magunkét csináltuk, a megélhetésünkért dolgoztunk.

2016 februárjában nyitottuk meg az átvételi pontunkat, ahol kényelmes és az áruházhoz illő körülmények között fogadhattuk és szolgálhattuk ki Vásárlóinkat. Azon túl, hogy állandóan lehet a ház előtt parkolót találni, Vásárlóink kényelmét és egészségét szolgálta a kellemes hőmérsékletet biztosító ásványvíz-automata is. 

A 2020 márciusában a hazánkban is megjelenő COVID-19 koronavírus-járvány jelentősen átalakította az emberek szokásait, elvárásait, igényeit, sőt, az elektronikus kereskedelmet: hol jelentős veszteséget, hol pedig jelentős forgalomnövekedést okozott. Ez utóbbi történt nálunk is. A megnövekedett kiszállítás 2021 tavaszára azt eredményezte, hogy újra kellett gondolnunk a lehetőségeinket és átalakítani az eddigi üzleti folyamatainkat. Ezért megszüntettük az átvételi pontra alapuló személyes átvételt, és csak a vásárlás utáni személyes ügyintézést hagytuk meg. Egy régi vágyunk valósult meg azzal, hogy immár nem kezelünk készpénzt: nálunk minden fizetés elektronikusan történi. Gyorsaságunkat tovább fokoztunk azzal, hogy bevezettük az aznapi és a szombati kiszállítást Budapesten. 

A jelenkor

Az elmúlt időszakban cégünk rohamosan fejlődött. Számos marketingeszközt próbáltunk ki, rengeteg munkaórát fektettünk bele abba, amíg ide eljutottunk. Ma már nem járunk termékekért, a közben duplájára bővül raktárunkban mindent sokkal előbb be tudunk csomagolni - de már azt is kinőttük. Az évi 11.000+ csomag, a 100+ milliós nettó árbevétel (2020), a 4700+ értékelés (4,9/5) elég nagy megterhelést jelent, de szívesen csináljuk, mert szeretünk segíteni mások problémáinak megoldásában.

Átalakult az egyéni és cégünk élete is. Újraterveztük az Értékteremt-Ő felelősségvállalási programunkat, és specializálódtunk a beteggondozási termékek értékesítésére. Új alapokra helyeztük raktározási gyakorlatunkat, azaz vonalkódos rendszert használunk már mi is, ami a háttérfolyamatokat könnyíti meg. Értékpont beteggondozási magazinunkat tovább fejlesztettük létrehozva az Infocseppek tudástárat, ami széleskörű információval segíti a beteggondozás iránt érdeklődőket és vásárlóinkat.

Nagyon hálásak vagyok az Úr Istennek, hogy idáig eljuthattunk, és munkánkkal segíthetünk másoknak, támogathatjuk fogyatékos felnőtt embertársainkat. 

Ismerjen meg bennünket jobban, nézze meg ezt a videót vagy olvassa el ezt a cikket. A további sajtómegjelenéseinket itt találja.

Alapelveink

A keresztyén etikán alapuló üzleti szemléletünk, a fenntartható fejlődés mellett elkötelezve cégünk azon dolgozik, hogy Vásárlóink elégedettek legyenek velünk. Meggyőződésünk, hogy az elégedett Vásárló a legjobb Vásárló, akinek termékeink és kényelmi szolgáltatásaink örömet okoznak. Hisszük és valljuk, hogy minden munkánkkal értéket közvetítünk, segítünk az arra szorulóknak, és útmutatást adhatunk az esélyegyenlőség előmozdítása iránt érdeklődőknek.

A futárszolgálattal küldött csomagjaink jelentős részét saját, logózott dobozokban, céges ragasztószalaggal rögzítve juttatjuk el a megrendelőnek. A dobozokat fogyatékos emberek gyártották környezetbarát alapanyagot felhasználva, ami nagy büszkeséggel tölt el bennünket. Ha légpárnás borítékban küldjük a csomagot, természetesen az is környezetbarát (FSC). Helykitöltő anyagként könnyen lebomló légpárnás megoldást használunk ezzel is odafigyelve a környezetterhelés csökkentésére. A csomagolási és szállítási megoldások CSR tevékenységünk részét képezik, amit beszállító partnereinktől is igénylünk.

Az átlagoshoz képest sokkal többet vállalunk és nyújtunk mind vevőszolgálati, mind pedig jogszabályi szinten. Törekvéseinkért a minősített webáruházon túl Fogyatékosság-barát Munkahely Elismerésben, Fogyasztóbarát vállalkozás és DELFIN (Díj egy Elkötelezett, Innovatív és Fenntartható Nemzedékért) Díjban, Zöldüzlet elismerésben részesültünk. Társadalmi felelősségvállalásunk részeként kezeljük a szűkebb és tágabb környezetünk védelmét, munkatársaink folyamatos szakmai fejlődését és nem utolsó sorban magyarságtudatunk erősítését. Tekintse meg fényképalbumunkat.

Mérföldkövek cégünk életében

Az FKI Nonprofit Kft. megalapítása óta óriási fejlődésen ment keresztül, amiért nem győzünk hálálkodni a Jóistennek. Szeretnénk, ha az itt megjelenő adatok mementóként állnának minden érdeklődő szeme előtt, hogy két fogyatékos ember is képes ilyen eredményeket elérni mindenféle állami támogatás nélkül saját erőből. Tovább olvasom, érdekelnek az eredmények.

Cégadatok

Az FKI Nonprofit Kft. 100%-ban magyar tulajdonú cég, Magyarországon jegyezte be a cégbíróság és a magyar jogszabályok szerint adózik, ÁFÁ-t ebben az országban fizet. Tevékenységünk teljes egészében legális, mindenről számlát adunk. Itt ellenőrízheti cégadatainkat. Büszkék vagyunk arra, hogy a Bisnode céginformációs szolgáltató tanúsítványa is évek óta jelzi megbízhatóságunkat és pénzügyi stabilitásunkat. Tovább olvasom, érdekelnek az adatok.

Bankok és minősítések