Barion Pixel
Oldalunk cookie-kat használ, amelyek információkat szolgáltatnak számunkra az oldallátogatási szokásokról, de nem tárolnak személyes információkat. Adatkezelés.
Termékek Menü

Magunkról (FKI Nonprofit Kft.)

Némely emberek mások, némely vállalkozások is. A MagyarBrands díjas Értéksziget gyógyászati segédeszköz szaküzlet és webáruház a magas minőségű segédeszköz-értékesítés területén prémium vásárlói élményt nyújt számos kényelmi szolgáltatással, kiváló hűségprogrammal és proaktív szakértő vevőszolgálattal. Keresztény értékeken álló családi cégünket azok választják, akiknek a figyelmességen és a diszkréción túl fontos a gyors, pontos, megbízható teljesítés. Érték számukra a hátrányos helyzetből induló fogyatékos emberek munkája és egy jó ügy támogatása.

A tulajdonosok: borsó meg a héja

Házastársak, cégtulajdonosok, hívő református vallású, fogyatékos emberek vagyunk (Alexa mozgás-, Zoltán látássérült). Ketten 5 egyetemi diplomával és a gyógyászati eszközök forgalmazásához szükséges egészségügyi szakképesítéssel is rendelkezünk. Eléggé kritikusak, minőségkedvelők és egy kicsit maximalisták is vagyunk. Úgy is fogalmazhatunk: jéghideg racionalitás jellemez minket. Gyakorlati szempontok szerint, modern technikai megoldásokat használva dolgozunk. Minden rendelést ketten készítünk össze és csomagolunk. Vásárlóink nagyon elégedettek velünk. Munkánkért számos díjban és elismerésben részesültünk már.

Értékszemléletünk

Üzleti magatartásunkat a keresztény etika határozza meg. Beszerzéseinknél, munkánk során, a hulladékkezelésnél szem előtt tartjuk teremtett világunk védelmét. Ami tőlünk telik megtesszük környezetünk megóvása érdekében. Előnyben részesítjük a magyar termékeket figyelve a kiemelt minőségre és vásárlóink elvárásaira. Üzletvitelünkben hangsúlyos az átlagostól eltérő, kiemelt figyelemmel járó színvonalas kiszolgálás. Ha hibázunk, elismerjük azt, és sietünk mielőbb javítani. Az olyan károk megtérítésére, amelyekért jogszabály szerint felelősséggel tartozunk, szakmai egészségügyi felelősségbiztosítással is rendelkezünk. Nekünk az a fontos, hogy valódi és hatékony segítséget nyújtsunk Önnek egészségügyi problémája megoldásához. 

Élményt nyújtunk

Élményt nyújtunk

Prémium vásárlói élményprogramunk minőséget, megkülönböztetett figyelmet, szívélyes kiszolgálást, gyors, pontos, megbízható teljesítést, diszkréciót és kiváló proaktív vevőszolgálatot nyújt.

Kedvezményt biztosítunk

Kedvezményt adunk

Törzsvásárlói rendszerünk a velünk kapcsolatban álló, hozzánk visszatérő regisztrál fiókkal rendelkező vásárlóknak törődést, többféle kedvezményt, értékes vásárlási ajándékot biztosít.

Tudást ajánlunk

Tudást biztosítunk

Otthonápolási tudástárunk a gyakorlatias termékleíráson túl háttérinformációkat, praktikus videókat, tematikus kurzusokat, blogot, használati útmutatót biztosít az érdeklődőknek.

Fogyatékosügyet támogatunk

Gyógyítást támogatunk

Jótékonysági felajánlásunk keretében évente két alkalommal több százezer forint értékben gyógyászati segédeszköz adománnyal segíti a Bethesda Gyermekkórház gyógyító munkáját.

Küldetésünk: minőségi gyógyászati segédeszközökkel és kényelmi szolgáltatásokkal könnyebb életet kínálni a gyógyulni vágyó embereknek miközben a magunk példáján keresztül felhívjuk a figyelmet a hátrányból induló fogyatékos emberek értékes munkájára.
Mottónk: "Amit tehetsz, csepp a tengerben, de ez ad értelmet az életednek". (A. Schweitzer)

Hisszük, hogy amit az Úr Isten az egyik kezével elvesz, azt a másikkal sokszorosan visszaadja. Ezért nagyon hálásak is vagyunk neki. Mi ennek megfelelően élünk és dolgozunk. Olvassa el, mit ír rólunk a média. Most már biztosan Ön is érti, miért mondjuk: némely emberek mások, némely vállalkozások is - az Értéksziget is más, mint a többi.

Olvasson tovább:

Ez a mi történetünk

2009-ben kezdődött cégünk története

Cégünk története egy vonaton kezdődött. Nagy álmokat szőttünk, amikor 2009. december 3-án (Fogyatékos Emberek Nemzetközi Világnapja) megalapítottuk a Fogyatékosügyi Kommunikációs Intézetet (FKI Nonprofit Kft.). Így utólag talán megmosolyogtató, hogy az akkori gazdasági világválság kellős közepén mi indokolhatta egy alapvetően audiovizuális kommunikációs akadálymentesítési szaktanácsadással foglalkozni kívánó cég létrehozását. A válasz akkor egyszerű volt: az addig felhalmozódott tapasztalatunk alapján segítséget akartunk nyújtani fogyatékos embertársaink és a velük foglalkozó szervezetek kommunikációjának fejlesztésében. Az elképzelés azonban nem vált be. Kellő igény és érdeklődés híján úgy határoztunk: életviteli, egészségmegőrzési és gyógyászati segédeszközöket forgalmazunk, és nagyívű álmunkat aprópénzre váltva inkább internetes kereskedelemmel foglalkozunk tovább.

2011-2015: létrejött az Értéksziget Webáruház

Az Értéksziget Webáruház 2011 szeptemberében indult egy nagyon kezdetleges webshopmotorral és design-nal. Elnevezése Zoltán, Annamária nevű, akkor még 5 éves kislányához fűződik, aki a budapesti 4-6-os villamos egyik megállójának, a Mechwart ligetnek többszörösen félreértette a nevét. Nekünk ez az aranyos elszólása annyira tetszett, hogy az akkor formálódó webshop nevének az Értékszigetet választottuk. A szempont akkor még az volt, hogy milyen eszközökkel tudnánk segíteni, könnyebbé tenni a fogyatékos és idős emberek mindennapjait.

Ahogy telt az idő, jöttek az új igények, megkeresések, így bővült és átalakult tovább a termékpaletta, szolgáltatásink kínálata. A termékek kiválasztásánál a minőséget, használhatóságot és a prémium jelleget tartjuk azóta is szem előtt odafigyelve vásárlóink visszajelzéseire. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy kiemelten magas (4,9/5) vásárlóink elégedettsége velünk.

A webáruház 2016-ig a saját lakásunkból működött. Leginkább kisebb terméket tároltunk a bútorokban. A futárok ide hozták a csomagot, mi pedig sokszor a díványon készítettük össze a megrendeléseket. 1-2 éven keresztül minden nap két nagy bevásárlótáskával cipeltük a postára feladni a csomagokat, mert nem lehetett kiszámolni, hogy aznap meglesz-e a 3 csomag, hogy kijöjjön a postakocsi. Naponta több, akár 4-5 helyre is mentünk áruért a beszállítási költségek csökkentése miatt, és a nap végére mindig jól elfáradtunk - de a magunkét csináltuk, a megélhetésünkért dolgoztunk, aminek később látható eredménye lett.

2016-2021 a fejlődés és az újragondolás időszaka

2016 elejére érlelődött meg bennünk az a gondolat, hogy az egyre kényelmetlenebbé váló otthoni körülményeink miatt elköltöztessük a céget, és egyúttal szétválasszuk a magánéletünket a vállalkozásétól. Kibéreltünk egy kisebb helyiséget, felújítottuk, berendeztük. Nagyon boldogok voltunk, hogy ezt is elértük. Bővíthettük a raktárkészletet, nagyobb méretű termékeket rendelhettünk, ami ismét a profil és termékkínálat bővítését eredményezte.

A 2020 márciusában a hazánkban is megjelenő COVID-19 koronavírus-járvány jelentősen átalakította az emberek szokásait, elvárásait, igényeit, sőt, az elektronikus kereskedelmet. A megnövekedett kiszállítás 2021 tavaszára azt eredményezte, hogy újra kellett gondolnunk a lehetőségeinket és átalakítani az eddigi üzleti folyamatainkat. A járványhelyzet miatt szüneteltettük a személyes átvételt és csak a vásárlás utáni személyes ügyintézést hagytuk meg. Gyorsaságunkat tovább fokoztunk azzal, hogy Budapesten bevezettük az azóta is fennálló aznapi kiszállítást.

2021 januárjában megkeresett bennünket a Magyar Televízió M1 Esély című műsora, ami nagy meglepetés volt: örömmel adtunk interjút, amit itt nézhet meg.

A járvány miatt átalakult egyéni és cégünk élete is. 2021-ben újraterveztük az Értékteremt-Ő felelősségvállalási programunkat, és specializálódtunk a beteggondozási termékek forgalmazására. Új alapokra helyeztük raktározási gyakorlatunkat, azaz már mi is vonalkódos rendszert használunk, ami a háttérfolyamatokat könnyíti meg jelentősen. Értékpont beteggondozási magazinunkat tovább fejlesztettük létrehozva az Infocseppek tudástárat, ami széleskörű információval segíti a beteggondozás iránt érdeklődőket és leendő vásárlóinkat.

2022-től már gyógyászati segédeszköz szaküzlet és webáruház

2022 februárjában - a szükséges hatósági engedélyek birtokában - szaküzletté alakítottuk át a régebben csak átvételi pontként működő helyiségünket. Így ezentúl már nemcsak a webáruházban, hanem boltunkban is vásárolhatnak nálunk. Ráncfelvarráson esett át cégünk arculata és kommunikációja is annak tudatában, hogy az Értéksziget immár gyógyászati segédeszköz szaküzlet és webáruház egyben. A készpénzmentesség felé haladva bővítettük az online fizetési lehetőségeket, és vásárlóinknál szorgalmazzuk az elektronikus fizetés alkalmazását. Prémium kényelmi szolgáltatásinkat megerősítve tovább bővítettük szállítási lehetőségeinket.

Számos marketingeszközt próbáltunk ki, rengeteg munkaórát fektettünk a vállalkozásunkba. Ma már nem járunk termékekért, a közben duplájára bővült raktárunkban mindent sokkal előbb be tudunk csomagolni. Sajnos az orosz-ukrán háború következtében kialakult óriási infláció (2022-ben 26%) jelentősen megváltoztatta megint a vásárlói szokásokat. Ennek következtében jelentősen csökkentek cégünk bevételei.

2023-tól további utakat, lehetőségeket keresünk a működés stabilizáláshoz, bevételeink növelésére.

Mérföldkövek cégünk életében

Szeretnénk, ha az itt megjelenő adatok mementóként állnának minden érdeklődő előtt, hogy két fogyatékos ember is képes ilyen eredményeket elérni mindenféle állami támogatás nélkül, saját erőből az Úr Isten segítségével.

2024. év

2024. július: Cégünk teljes egészében készpénzmentessé vált. Mivel az elmúlt évben csak elvétve fizettek készpénzzel, így már egyszerű volt ennek a megszüntetése. Erősítve az elektronikus fizetést, lehetővé tettünk az OT, Prémium és MBH egészségpénztári kártyás fizetést is a szaküzletben.
2024. március: Tovább folytatódik az arculatváltással járó feladatok sora. Lecseréltük a szaküzlet kirakatán és bejárati ajtaján a dekorációs fóliát, a szaküzletben a logót és a díjakat bemutató táblát.

2023. év

2023. december: Nyáron kezdtük el a tervezési munkát, és most jött el annak az ideje, hogy a régi, kicsit virágra hasonlító logónkat lecseréljük. Az újjal, ami egy keresztet formáz, az a célunk, hogy jobban erősítsük a cég gyógyászati segédeszköz jellegét, ugyanakkor pedig arra is felhívjuk a figyelmet, hogy ez egy keresztény alapokon álló cég. Ez számunkra olyan fontos, hogy nyiltan is vállaljuk.
2023. november: Hatalmas meglepetés, óriási öröm töltött el bennünket, amikor arról kaptuk az értesítést, hogy cégünk elnyerte a MagyarBrands Innovatív Márka elismerést. Nagy büszkeség is egyben, hiszen nem pályáztunk a díjra, de a szakmai bizottság mégis mélrónak gondolta az Értéksziget nevet arra, hogy elismert magyar márka legyen. Hálásan köszönjük.
2023. június: Átalakítottuk az Értékpont magazint. A cél már nem az, hogy minél több információt magazinszerűen adjunk az érdeklődőknek, hanem a termékekhez, kategóriákhoz, vásárlásokhoz kapcsolódó releváns tartalmak készítése. Így jött létre a Hogyan segíthetek? tudásprogram, amely már kifejezetten csak otthonápolással és beteggondozással foglalkozik. Átalakítottuk kedvezménxrendszerünket is, ami a fogyatékos felnőttek támogatását is érinti. Ezentúl Köszönet hűségprogramunkban szeretnénk segíteni a velünk kapcsolatban álló vásárlóknak. Bevezettük a készpénzmentes fizetést a személyes átvételek alkalmával. Bár eddig engedélyeztük a készpénzes fizetést, de mivel elvétve fizettek csak így, ezért a bankkártyás fizetés véglegesítése mellett döntöttünk.
2023. május: Továbbfolytatódik a cég átalakítása: jelentősen megválogattuk az egxébként eddig is átgondolt termékpalettát, változtattunk a termékkategóriákon. Az otthonápolás és beteggondozás szakterületet kívánjuk a jövőben erősíteni, és ennek megfelelően kínálunk már gyógyászati eszközöket.

2022. év

2022. február: Engedve a vásárlói nyomásnak, újra megnyitottuk az átvételi pontunkat, de már gyógyászati segédeszköz szaküzletként, ahol természetesen átvehető személyesen a weben leadott megrendelés, illetve anélkül is lehet vásárolni.

2021. év

2021. augusztus: újragondoltuk és átalakítottuk raktározási szokásainkat, hogy könnyebbé tegyük háttérfolyamatainkat: vonalkódos nyilvántartási rendszert vezettün kbe.
2021. május: óriási megtiszteltetés és öröm ért bennünket, hogy megvalósulhatott egy álumnk: megkaptuk a Bisnode AAA elismerést, amit csak 1000 cég közül 6,3 tudhat magáénak. Óriási mérföldkő ez a cégünk életében.
2021. április: a koronavírus járvány 3. hullánának a végefelé járunk. Az elmúlt bő 1 év nagyon átalakította és megváltoztatta a vásárlási szokásokat. Ezt figyelembe véve úgy döntöttünk, hogy a személyes átvétel lehetőségét megszüntetjük, tehát az eddigi átvételi pontunkat raktárként üzemeltetjük tovább. Ezzel együtt bevezettük a készpénz-mentességet is, amit már régóta szerettünk volna.
2021. január: a Magyar Televízió (M1) Esély című műsora volt nálunk forgatni. Remek filmet készítettek rólunk, amit több alkalommal be is mutattak a tv-ben. Ezért, és azért is kimondottan hálásak vagyunk a Jóistennek, hogy a 2019-ben cégünk árbevétele elérte a 100 millió forintot, ami óriási teljesítmény. Nagyon-nagyon örülünk neki.

2020. év

2020. november: már a 2. hullám közepén trtunk. Változott az emberek vásárlási szokása. Ennek és a nagy online keresésnek köszönhetően cégünk fennállása óta az eddigi legerősebb hónapot értük el novemberben. Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy ketten meg tudtuk csinálni.
2020. június: úgy döntöttünk, bővítjük a raktári kapacitást, több terméket tartunk készleten, és így növelhetjük a hatékonyságot. Ezért a közeélben lévő megüresedett raktárhelyiséget kibéreltük.
2020. április: a COVID-19 járvány miatt fellépő érintés nélküli hőmérők hiánycikké váltak, egy beszállítói kapcsolatnak köszönhetően több mint 100db ilyen lázmérővel szolgálhattuk ki a MÁV-ot, amire nagyon büszkék vagyunk. Kifejezetten öröm nekünk, hogy ez az óriáscég nálunk vásárolt, és mindent 1 nap alatt el tudtunk intézni.
2020. március: a COVID-19 járvány kezd begyűrűzni Magyarországra is, rengeteg szájmaszkot és fertőtlenítőszert adunk el, már jelentős hiány van belőle, senki sem tudja beszerezni, a külföldről érkező egészséggyi szállítmányokat az állam lefoglalja. Szörnyű idők vannak mostanság - és ki tudja, hol van a vége még...

2019. év

2019. június: ismét ketten dolgozunk. Új rendszer szerint dolgozunk, hogy növelhessük a hatékonyságunkat.
2019. január: gazdasági szempontból gyenge évet hagytunk magunk mögött. A tavaly novemberi Google Medical frissítés megingatta a céget, ami a bevételeken is látszik.

2018. év

2018. augusztus: felvettük első munkatársunkat, Rékát, aki a csomagolásban, vevőszolgálati ügyekben segíti a mindennapos munkát.
2018. február: működésünk során most először került sor céges fotózásra. Végre már nem csak úgy készültek rólunk és munkánkról képek, hanem szakemberek csinálták azokat.
2018. január: az elképzelhetetlen vált valóra azzal, hogy az előző év árbevétele alapján bőven átléptük a nettó 50 millió Ft-ot, amely az előző évhez képest 53%-os növekedést eredményez. Hihetetlen nagy eredménynek tartjuk, és nagyon büszkék vagyunk az eddig elért valamennyi eredményünkre.

2017. év

2017. december: immár 6. éve, 2011-től Fogyatékosság-barát Munkahely logóhasználatra jogosult a cégünk. A díjat azok nyerhetik el, akik vállalják, hogy folyamatosan fejlesztik a fogyatékos munkavállalók toborzásával, foglalkoztatásával, megtartásával kapcsolatos gyakorlatukat.
2017. szeptember: a feladatok hatékonyabb elvégzése érdekében Microsoft vállalati szoftvereket használunk, valamint az eddigi mobiltelefonra érkező hívásokat modern, IVR alapú VOIP telefonrendszer látja el a világ egyik legjobb softphone-ja, a Bria segítségével.
2017. július: csomagszállító céget váltunk. Eddig az MPL szállította a csomagjainkat, azonban szolgáltatási fennakadások és vásárlói panaszok miatt a GLS futárcéggel kötünk szerződést, aki nemcsak Magyarországon belül, hanem külföldre is teljesít rendeléseket. Nagy örömünkre már a határon túli magyaroknak is küldhetünk csomagot.
2017. március: ismét elnyertük a Bisnode nemzetközi cégminősítő „A” besorolását. Ez alapján vállalkozásunk a magyar cégek azon 9,82 %-ába tartozik, akik pénzügyileg a legszilárdabb lábakon állnak. Nagy megtiszteltetés, hogy a Bisnode objektív cégminősítése alapján ismét a legjobbak között szerepelhetünk.

2016. év

2016. június: egyedi, céges logóval készült kartondobozokat gyártatunk olyan céggel, aki megváltozott munkaképességű embereket foglalkoztat. Térkitöltő anyagként már nem dirib-darab, összenyomott újságpapírt használunk, hanem környezetbarát, lebomló anyagból készült térkitöltőt.
2016. március: elnyerjük a Bisnode nemzetközi cégminősítő „A” besorolását, Ez alapján vállalkozásunk a magyar cégek azon 9,82 %-ába tartozik, akik pénzügyileg a legszilárdabb lábakon állnak. Megtiszteltetés, hogy a Bisnode objektív cégminősítése alapján a legjobbak között szerepelhetünk. Nagy örömmel és lelkesedéssel fogadjuk el az első eCommerce Expo webáruházas szakkonferencián való előadás felkérést. Megemeltük a cég saját tőkéjét a törvényileg előírt 3 millió Ft-ra.
2016. február: megnyitjuk első átvételi pontunkat. Nagy előrelépésnek tartjuk, hogy már nem a lakásunkban kell termékeket tárolni és rendeléseket összekészíteni, hanem egy olyan helyen, ami minden igényt kielégít, ahová eljöhetnek a Vásárlók: modern, minden eddigi elképzelésünknek megfelel.

2015. év

2015. december: 2. alkalommal kapjuk meg a Fogyatékosság-barát Munkahely elismerést, amihen az idén egy különdíjat is felajánlottak a fogyatékos ügyfelekkel való kiemelkedő kommunikáció miatt.
2015. június: leváltjuk a régi, egyedi fejlesztésű webáruháunkat egy modern, bérelt, minden igényt maximálisan kielégítő shoprenteres áruházra, amelyet egyedi igények szerint készíttetünk el.
2015. április: a CSR Piac 2015 társadalmi felelősségvállalást bemutató kiállításon mi is részt vehetünk kiállítóként Értékpont társadalmi felelősségvállalási programunkkal.

2014. év

2014. szeptember megnyerünk egy közbeszerzési pályázatot, amelnek révén az eddigi bevételekhez képest jelentős anyagi tőkéhez jut a cég. Szinte az elképzelhetetlen válik valóra azáltal, hogy több millió Ft értékben mi szállíthatunk speciális segédeszközöket egy gyógypedagógiai oktatási intézménynek.
2014. június: a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól Fogyasztóvédelmi elismerésben részesülünk, amot eddig fogyatékos embereket alkalmazó cég még nem kapott. Óriási elismerés és büszkeség, hogy egy ilyen hatóság elismeri a Vásárlók és a speciális helyeztű ügyfeleink érdekében hozott erőfeszítéseinket.
2014. április: felelősségvállalási szinten megszületi az Értékpont CSR programunk, mely a fogyatékos emberek integrációját, társadalmi befogadását kívánja anyagilag is segíteni.

2013. év

2013. december: általános iskolásoknak tartunk esélyegyenlőségi órát egy vidéki kis faluban. A gyerekek tátott szájjal, csendben figyelnek és próbáljk ki az érzékenyítéshez bemutatott eszközöket.
2013. június: elnyerjük a Telekom DELFIN, azaz Díj egy Elkötelezett és Fenntartható Nemzedékért elismerését, amelynek egyik következménye lesz, hogy a TV2 egyik délelőtti műsorában is bemutatkozhatunk.
2013. március: Fogyatékosság-Barát Munkahely elismerésben részesülünk, amit az EMMI tükörtermében vehetünk át.

2012. év

2012. november: az Egyenlő Bánásmód Hatóság felkérésére előadást tartunk az info-kommunikációs akadálymentesítésről az Astoria szállóban.
2012. május: fogyatékosügyi munkaerőpiaci szakkonferenciát moderálunk a Moravcsik Alapítvány szervezésében, ahol több százan vesznek részt.

2011. év

2011. december: kiállítóként részt veszünk a Segítő Vásálás rendezvényen, ahol számos politikussal találkozunk és fotózkodunk.
2011. november: kiállítóként részt veszünk életünk első CSR rendezvényén. A tapasztalatok alapján ekkor kezd körvonalazódni bennünk, hogy mi is saját felelősségvállalási programot dolgozzunk ki.
2011. június: II. Esélyegyenlőségi konferencián kerekasztal-beszélgetés moderálására kérnek fel.

2010. év

2010. február: elkészült cégünk első honlapja, és nagyon siralmasan indul a cégünk munkája.

2009. év

2009. december: a Fogyatékos Emberek Világnapján aláírjuk a cég megalapításához szükséges dokumentumokat.

Cégadatok

Az FKI Nonprofit Kft. 100%-ban magyar tulajdonú cég, Magyarországon jegyezte be a cégbíróság és a magyar jogszabályok szerint adózik, ÁFÁ-t ebben az országban fizet. Itt ellenőrízheti cégadatainkat.

A cég neve (cégkivonat szerint): FKI Fogyatékosügyi Kommunikációs Intézet Nonprofit Kft.
A cégnév hivatalos rövidítése (számláinkon ez szerepel): FKI Nonprofit Kft. 
Cégforma: nonprofit korlátolt felelősségű társaság. 
Székhely és levelezési cím: 1138 Budapest, Népfürdő u. 19/B. 9/42. 
Telephely: 1138 Budapest, Népfürdő u. 19/A. fsz. 1.
Alapítás éve: 2009. december 3. (Fogyatékos Emberek Nemzetközi Világnapja)
Adószám: 12446124-2-41
DUNS szám: 36-673-1851
TEÁOR szám: 4774 (gyógyászati termékek kiskereskedelme)
KSH szám: 12446124-4774-572-01
Adatvédelmi ny. szám: NAIH-58124/2012
Egészségügyi felelősségbiztosítási kötvényszám: 95595004315470500
Tárhelyszolgáltató: Shoprenter Kft.
Webshop engedélyszám: XIII/10643/2012/B 
Cégjegyzékszám: Cg.: 01-09-930797 (Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság) 
Bankszámlaszám, OTP Bank: 11713012-21462047

 

Bankok és minősítések