Barion Pixel
Oldalunk cookie-kat használ, amelyek információkat szolgáltatnak számunkra az oldallátogatási szokásokról, de nem tárolnak személyes információkat. Adatkezelés.
Termékek Menü

Magunkról (FKI Nonprofit Kft.)

Az Értéksziget gyógyászati segédeszköz szaküzlet és webáruház minőségi beteggondozási termékekkel és prémium kényelmi szolgáltatásokkal segíti szerettei egészségi problémáinak megoldását. A keresztény értékeken alapuló családi cégünk prémium vásárlói élmény biztosítása mellett a fogyatékos felnőttet gondozó családok elkötelezett támogatója. A 6000+ vásárlói vélemény szerint cégünk gyors, pontos és megbízható, amit tovább erősít 8 díj és a kiemelkedően magas, 4,9/5 vásárlói értékelés.

A tulajdonosok: borsó meg a héja

Szabó Alexa vagyok, mozgássérült, cégtulajdonos.
Én foglalkozom a beszerzésekkel és számos adminisztrációs üggyel.
Szabó Zoltán József vagyok, látássérült, cégtulajdonos és cégvezető.
Feladatom a vevőszolgálati ügyintézés, partnerkapcsolatok ápolása, termékfelvétel.

Társadalmi célú üzleti vállalkozásunkat 2009-ben alapítottuk azzal a céllal, hogy segíthessük fogyatékos embertársainkat, és erre ösztönözzünk másokat is.

A cégben jelenleg ketten dolgozunk, minden rendelést ketten készítünk össze és csomagolunk. Hívő református vallású, fogyatékos emberek vagyunk, házastársak. Ketten 5 egyetemi diplomával és a gyógyászati eszközök forgalmazásához szükséges egészségügyi szakképesítéssel is rendelkezünk. Szeretjük a munkánkat, a minőséget és a prémium kiszolgálást.

Eléggé kritikusak, minőségkedvelők, és egy kicsit maximalisták is vagyunk. Az egyik barátunk találó megjegyzése szerint: Alexát és Zoltánt a jéghideg racionalitás jellemzi. Nagyon lelkiismeretesen és gyakorlati szempontok szerint, modern megoldásokat használva dolgozunk. Számunkra kiemelten fontos mások problémáinak a megoldása, amit prémium vásárlási élmény nyújtása mellett igyekszünk megtenni. Sajnos megtörténhet, hogy akaratunkon kívül hibázunk. Éppen ezért prémium szintű szakmai egészségügyi felelősségbiztosítással is rendelkezünk az olyan károk megtérítéséért, amelyekért jogszabály szerint felelősséggel tartozunk.

Hisszük, hogy amit a Jóisten az egyik kezével elvesz, azt a másikkal sokszorosan visszaadja, amiért nagyon hálásak is vagyunk Neki. Kattintson ide, ha ezek után már nem kíváncsi a részletekre.

2009-ben kezdődött cégünk története

Cégünk története egy vonaton kezdődött. Nagy álmokat szőttünk, amikor 2009. december 3-án (Fogyatékos Emberek Nemzetközi Világnapja) megalapítottuk a Fogyatékosügyi Kommunikációs Intézetet (innen a cég neve: FKI Nonprofit Kft.). Így utólag talán megmosolyogtató, hogy az akkori gazdasági világválság kellős közepén mi indokolhatta egy alapvetően audiovizuális kommunikációs akadálymentesítési szaktanácsadással foglalkozni kívánó cég létrehozását. A válasz akkor egyszerű volt: az addig felhalmozódott tapasztalatunk alapján segítséget szerettünk volna nyújtani fogyatékos embertársaink és a velük foglalkozó szervezetek kommunikációjának fejlesztésében. Az elképzelés azonban nem vált be. Kellő igény és érdeklődés híján úgy határoztunk, hogy életviteli, egészségmegőrzési és gyógyászati segédeszközöket forgalmazunk, és nagyívű álmunkat aprópénzre váltva inkább internetes kereskedelemmel foglalkozunk tovább. Cégünkkel kapcsolatos híreket itt olvashatja el.

2011-ben létrejött az Értéksziget Webáruház

Az Értéksziget Webáruház 2011. szeptemberében nyitotta meg virtuális kapuit. Elnevezése Zoltán, Annamária nevű, akkor még 5 éves kislányához fűződik, aki a budapesti 4-6-os villamos egyik megállójának, a Mechwart ligetnek többszörösen félreértette a nevét. Nekünk ez az aranyos elszólása annyira tetszett, hogy az akkor formálódó webshop névnek az Értéksziget elnevezést választottuk. A szempont akkor még az volt, hogy milyen eszközökkel tudnánk segíteni, könnyebbé tenni a fogyatékos és idős emberek mindennapjait. Aztán ahogy telt az idő, jöttek az új igények, elvárások, megkeresések, így bővült és persze átalakult a termékpaletta.

Online gyógyászati szakáruházunk kínálata és szolgáltatásai azóta is folyamatosan szélesedik. A termékek kiválasztásánál a minőséget, használhatóságot és a prémium jelleget tartjuk azóta is szem előtt odafigyelve Vásárlóink visszajelzéseire. Aki nálunk rendel, tudja: korrekt és megbízható helyről vásárol, és ahol minden elköltött forintja után kiemelten támogatjuk a fogyatékos felnőttet gondozó családokat. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy kiemelten magas (4,9/5) a vásárlói elégedettség velünk.

2016-2021 a fejlődés és az újragondolás időszaka

A webáruház 2016-ig a saját lakásunkból működött. Leginkább kisebb terméket tároltunk a bútorokban. A futárok ide hozták a csomagot, mi pedig sokszor a díványon készítettük össze a megrendeléseket. 1-2 éven keresztül minden nap két nagy bevásárlótáskával cipeltük a postára feladni a csomagokat, mert nem lehetett kiszámolni, hogy aznap meglesz-e a 3 csomag, hogy kijöjjön a postakocsi. Naponta több, akár 4-5 helyre is mentünk áruért a beszállítási költségek csökkentése miatt, és a nap végére mindig jól elfáradtunk - de a magunkét csináltuk, a megélhetésünkért dolgoztunk, aminek később látható eredménye lett.

A 2020 márciusában a hazánkban is megjelenő COVID-19 koronavírus-járvány jelentősen átalakította az emberek szokásait, elvárásait, igényeit, sőt, az elektronikus kereskedelmet: hol jelentős veszteséget, hol pedig jelentős forgalomnövekedést okozott. Ez utóbbi történt nálunk is. A megnövekedett kiszállítás 2021 tavaszára azt eredményezte, hogy újra kellett gondolnunk a lehetőségeinket és átalakítani az eddigi üzleti folyamatainkat. A járványhelyzet miatt szüneteltettük a személyes átvételt és csak a vásárlás utáni személyes ügyintézést hagytuk meg. Gyorsaságunkat tovább fokoztunk azzal, hogy Budapesten bevezettük az aznapi kiszállítást.

A járvány miatt átalakult egyéni és cégünk élete is. 2021-ben újraterveztük az Értékteremt-Ő felelősségvállalási programunkat, és specializálódtunk a beteggondozási termékek forgalmazására. Új alapokra helyeztük raktározási gyakorlatunkat, azaz már mi is vonalkódos rendszert használunk, ami a háttérfolyamatokat könnyíti meg jelentősen. Értékpont beteggondozási magazinunkat tovább fejlesztettük létrehozva az Infocseppek tudástárat, ami széleskörű információval segíti a beteggondozás iránt érdeklődőket és leendő vásárlóinkat.

2022-ben már gyógyászati segédeszköz szaküzlet és webáruház

2022 februárjában - a szükséges hatósági engedélyek birtokában - szaküzletté alakítottuk át a régebben csak átvételi pontként működő helyiségünket. Így ezentúl már nemcsak a webáruházban, hanem boltunkban is vásárolhatnak nálunk. Ráncfelvarráson esett át cégünk arculata és kommunikációja is annak tudatában, hogy az Értéksziget Beteggondozás immár gyógyászati segédeszköz szaküzlet és webáruház egyben. A készpénzmentesség felé haladva bővítettük az online fizetési lehetőségeket, és vásárlóinknál szorgalmazzuk az elektronikus fizetés alkalmazását. Prémium kényelmi szolgáltatásinkat megerősítve tovább bővítettük szállítási lehetőségeinket.

Számos marketingeszközt próbáltunk ki, rengeteg munkaórát fektettünk abba, amíg ide eljutottunk. Ma már nem járunk termékekért, a közben duplájára bővült raktárunkban mindent sokkal előbb be tudunk csomagolni. Az évi 11.000+ csomag, a 100+ milliós nettó árbevétel, az 6000+ vásárlói értékelés (4,9/5) állandó elfoglaltságot és tisztes megélhetést biztosít nekünk a fogyatékos felnőttet gondozó családok jelentős támogatása mellett.

Ismerjen meg bennünket jobban, nézze meg ezt a videót vagy olvassa el ezt a cikket. A további sajtómegjelenéseinket itt találja.

Alapelveink

Cégünk alapja a keresztény etikára épülő üzleti szemlélet. Meggyőződésünk, hogy az elégedett Vásárló a legjobb Vásárló, akinek termékeink és prémium kényelmi szolgáltatásaink örömet okoznak. Hisszük: minden munkánkkal értéket közvetítünk, segítünk az arra szorulóknak, és példát mutathatunk a fogyatékos ember munkáját fontos társadalmi és gazdasági értéknek tekintő embereknek.

A futárszolgálattal küldött csomagjaink jelentős részét saját, logózott dobozokban, céges ragasztószalaggal rögzítve juttatjuk el a megrendelőnek. A dobozokat fogyatékos emberek gyártják környezetbarát alapanyagot felhasználva, ami nagy büszkeséggel tölt el bennünket. Ha légpárnás borítékban vagy futártasakban küldjük a csomagot, természetesen az is környezetbarát (FSC). Helykitöltő anyagként könnyen lebomló légpárnás megoldást használunk. 

Az átlagoshoz képest sokkal többet vállalunk és nyújtunk mind vevőszolgálati, mind pedig jogszabályi szinten. Törekvéseinket számos díjjal jutalmazták már.

Cégünk tagja a Forgalmazók az Egészségért Szövetségnek (FESZ), amely taglétszáma alapján a legnagyobb hazai szakmai szervezet, mely több mint 25 éve segíti tevékenységével a gyógyászati segédeszköz forgalmazásban résztvevő cégeket, orvosokat, betegeket.

Nagyon hálásak vagyok az Úr Istennek, hogy idáig eljuthattunk, és munkánkkal segíthetünk másoknak, támogathatjuk fogyatékos felnőtt embertársainkat. Cégünk jelmondatának éppen emiatt is Albert Schweitzer polihisztor egyik közismert mondatát választottuk: "Amit tehetsz, csepp a tengerben, de ez ad értelmet az életednek". Mi ennek megfelelően élünk és dolgozunk.

Mérföldkövek cégünk életében

Az FKI Nonprofit Kft. megalapítása óta óriási fejlődésen ment keresztül, amiért nem győzünk hálálkodni a Jóistennek. Szeretnénk, ha az itt megjelenő adatok mementóként állnának minden érdeklődő szeme előtt, hogy két fogyatékos ember is képes ilyen eredményeket elérni mindenféle állami támogatás nélkül saját erőből. Tovább olvasom, érdekelnek az eredmények.

Cégadatok

Az FKI Nonprofit Kft. 100%-ban magyar tulajdonú cég, Magyarországon jegyezte be a cégbíróság és a magyar jogszabályok szerint adózik, ÁFÁ-t ebben az országban fizet. Tevékenységünk teljes egészében legális, mindenről számlát adunk. Itt ellenőrízheti cégadatainkat. Büszkék vagyunk arra, hogy a Bisnode céginformációs szolgáltató tanúsítványa is évek óta jelzi megbízhatóságunkat és pénzügyi stabilitásunkat. Tovább olvasom, érdekelnek az adatok.

Bankok és minősítések