Oldalunk cookie-kat használ, amelyek információkat szolgáltatnak számunkra az oldallátogatási szokásokról, de nem tárolnak személyes információkat. Adatkezelés. Megértettem
Termékek Menü

Garanciális ügyintézés - így tegye

Az Értéksziget Webáruház (FKI Nonprofit Kft.) a hatályos jogszabályoknak (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, 97/2014. (III. 25.) Korm. rendelet) megfelelően jótállási és szavatossági kötelezettséggel tartozik Vásárlói felé. Ha a nálunk vásárolt készülék meghibásodik, haladéktalanul jelezze Ügyfélszolgálatunknak. A jótállási vagy garanciális idő termékenként eltérő lehet, melyet a forgalmazói vagy cégünk által kiadott jótállási jegyen talál. A garancia érvényesítéséhez nem szükséges a vásárláskor kapott számla vagy annak másolata: önmagában a jótállási jegy is elegendő. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni, ezért kérjük, gondosan őrizze meg és olvassa át! A meghibásodott termékek garanciális javítása alatt sajnos cserekészüléket nem minden esetben tudunk biztosítani.

Minden garanciában leadott terméket átveszünk. A leadott termékeket szakszerviz vizsgálja be, azok javíthatóságát vagy cserejogosultságát a szerviz állapítja meg.

A termék gyári szám vagy vonalkód sérülése vagy elvesztése, valamint a termék fizikai sérülése garanciavesztést von maga után. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk és az ezzel kapcsolatos garanciális költségek a kár okozóját terhelik!

 

Teendők a szervizelés előtt

Azt javasoljuk, hogy csak abban az esetben szervizeltesse a készüléket, ha ténylegesen meggyőződött róla, hogy hibásan, nem megfelelően működik. Ha már minden lehetőséget kizárt, és tényleg szervizre van szükség, akkor szállításra megfelelően készítse össze a csomagot.

Szervizelés előtt saját érdekében fontos adatairól készítsen biztonsági mentést, mert az esetleges adatvesztésért felelősséget nem vállalunk. Postán vagy futárszolgálattal visszajuttatott terméket megfelelően csomagolja be a szállításnál esetlegesen fellépő sérülések elkerülése érdekében. Az eredeti csomagolásra, dobozra semmiképpen ne írjon, ne ragasszon. Ügyeljen arra, hogy a javítandó készülék valamennyi gyári tartozéka, papírja belekerüljön a csomagba a jótállási jeggyel együtt. Külön figyeljen oda, hogy hibaleírást, és az Ön telefonos elérhetőségét is mellékelje. Mivel a tőlünk kapott számlán a számlázási és szállítási adatokon túl az Ön telefonszáma is szerepel, akár ez vagy ennek másolata is megfelelő, de nem kötelező.

A hibás terméket személyesen, futárszolgálattal vagy postai úton juttathatja el Ügyfélszolgálatunknak vagy a jótállási jegyen feltüntetett szervizek egyikébe.

 

3 munkanapon belüli garanciális ügyintézés

Amennyiben a nálunk vásárolt és a 97/2014. (III. 25.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó garanciaköteles termék hibás vagy a kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül meghibásodik, haladéktalanul tájékoztassa Ügyfélszolgálatunkat telefonon és e-mailben is. Ha bármilyen oknál fogra ezt nem tudja megtenni, a 4. naptól a készülék cseréjére már nincs lehetőség. A vonatkozó jogszabálynak megfelelően gondoskodunk a termék cseréjéről a legrövidebb időn belül. Mivel épp elég bosszúság az Önnek, hogy a termék 3 napon belül meghibásodott, ezért a gyors ügyintézésen túl a készülékcserével járó oda-vissza szállítás költségét magunkra vállaljuk.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy cserére csak a termék rendeltetésszerű használata melletti minőségi hibája esetén van lehetőség. A termék gyári tartozékai, eredeti csomagolása, doboza nélküli visszajuttatása kártérítési igényünk érvényesítését vonja maga után.

 

Garanciális ügyintézés a 3. munkanapon túl

Ha a nálunk vásárolt termék meghibásodik, arra a szavatossági (kellék-, termékszavatosság) vagy a jótállás szabályai lesznek irányadóak. Amennyiben a meghibásodás a jótállási időn belül, az átvételtől számított 3. munkanapon túl történik, a vonatkozó jogszabály (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet) szerint szervizelésre van lehetősége.

A hibás készüléket Önnek kell eljuttatnia a garanciajegyen megjelöl szervizek egyikébe, vagy cégünk Ügyfélszolgálatára. Ha hozzánk küldi, mi is azon szervizek egyikében fogjuk szervizeltetni, amely a jótállási jegyen szerepel. Ezért azt javasoljuk, hogy a lényegesen gyorsabb ügyintézés és a rövidebb út érdekében rögtön szervizbe küldje/vigye a készüléket. Ha mégis úgy dönt, hogy nekünk küldi vissza a készüléket, engedje meg, hogy figyelmébe ajánljuk "Inverz szállítás szervizbe" különszolgáltatásunkat, melynek díja 1500 Ft.: futárt küldünk a csomagért, majd a magjavított készüléket visszaszállítjuk.

Ha rendelkezik a számlán feltüntetett Háztól házig garancia különszolgáltatással, akkor Önnek csak annyi a dolga, hogy felvegye velünk a kapcsolatot, és előkészítse a csomagot a szállításra. Mi azonnal intézkedünk: a megbeszéltek szerint küldjük a futárt, aki elhozza Öntől a hibás készüléket, majd vissza is viszi a megjavítottat.

Tartalomhoz tartozó címkék: hír
Bankok és minősítések