Szállítási díj 2000 Ft
Szállítási díj 2000 Ft
minden 40 000 Ft alatti rendelést 10 kg összsúlyig!
12 szállítási mód
12 szállítási mód
GLS, MPL, FoxPost, Személyes átvétel
Személyes átvétel
Személyes átvétel
budapesti boltunkban átveheti a rendelését

Garanciális ügyek

Az Értéksziget (FKI Nonprofit Kft.) a hatályos jogszabályoknak (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, 97/2014. (III. 25.) Korm. rendelet) megfelelően jótállási és szavatossági kötelezettséggel tartozik Vásárlói felé. Ha a nálunk vásárolt készülék meghibásodik, haladéktalanul jelezze Ügyfélszolgálatunknak. A jótállási vagy garanciális idő termékenként eltérő lehet, melyet a forgalmazói vagy cégünk által kiadott jótállási jegyen talál. A garancia érvényesítéséhez nem szükséges a vásárláskor kapott számla vagy annak másolata: önmagában a jótállási jegy is elegendő. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni, ezért kérjük, gondosan őrizze meg és olvassa át! A meghibásodott termékek garanciális javítása alatt sajnos cserekészüléket nem minden esetben tudunk biztosítani.

Minden garanciában leadott terméket átveszünk. A leadott termékeket szakszerviz vizsgálja be, azok javíthatóságát vagy cserejogosultságát a szerviz állapítja meg.

A termék gyári szám vagy vonalkód sérülése vagy elvesztése, valamint a termék fizikai sérülése garanciavesztést von maga után. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk és az ezzel kapcsolatos garanciális költségek a kár okozóját terhelik!

>Teendők a szervizelés előtt

Azt javasoljuk, hogy csak abban az esetben szervizeltesse a készüléket, ha ténylegesen meggyőződött róla, hogy hibásan, nem megfelelően működik. Ha már minden lehetőséget kizárt, és tényleg szervizre van szükség, akkor szállításra megfelelően készítse össze a csomagot.

Szervizelés előtt saját érdekében fontos adatairól készítsen biztonsági mentést, mert az esetleges adatvesztésért felelősséget nem vállalunk. Postán vagy futárszolgálattal visszajuttatott terméket megfelelően csomagolja be a szállításnál esetlegesen fellépő sérülések elkerülése érdekében. Az eredeti csomagolásra, dobozra semmiképpen ne írjon, ne ragasszon. Ügyeljen arra, hogy a javítandó készülék valamennyi gyári tartozéka, papírja belekerüljön a csomagba a jótállási jeggyel együtt. Külön figyeljen oda, hogy hibaleírást, és az Ön telefonos elérhetőségét is mellékelje. Mivel a tőlünk kapott számlán a számlázási és szállítási adatokon túl az Ön telefonszáma is szerepel, akár ez vagy ennek másolata is megfelelő, de nem kötelező.

A hibás terméket személyesen, futárszolgálattal vagy postai úton juttathatja el Ügyfélszolgálatunknak vagy a jótállási jegyen feltüntetett szervizek egyikébe.

3 munkanapon belüli garanciális ügyintézés

Amennyiben a nálunk vásárolt és a 97/2014. (III. 25.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó garanciaköteles termék hibás vagy a kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül meghibásodik, haladéktalanul tájékoztassa Ügyfélszolgálatunkat telefonon és e-mailben is. Ha bármilyen oknál fogra ezt nem tudja megtenni, a 4. naptól a készülék cseréjére már nincs lehetőség. A vonatkozó jogszabálynak megfelelően gondoskodunk a termék cseréjéről a legrövidebb időn belül. Mivel épp elég bosszúság az Önnek, hogy a termék 3 napon belül meghibásodott, ezért a gyors ügyintézésen túl a készülékcserével járó oda-vissza szállítás költségét magunkra vállaljuk.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy cserére csak a termék rendeltetésszerű használata melletti minőségi hibája esetén van lehetőség. A termék gyári tartozékai, eredeti csomagolása, doboza nélküli visszajuttatása kártérítési igényünk érvényesítését vonja maga után.

Garanciális ügyintézés a 3. munkanapon túl

Ha a nálunk vásárolt termék meghibásodik, arra a szavatossági (kellék-, termékszavatosság) vagy a jótállás szabályai lesznek irányadóak. Amennyiben a meghibásodás a jótállási időn belül, az átvételtől számított 3. munkanapon túl történik, a vonatkozó jogszabály (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet) szerint szervizelésre van lehetősége.

A hibás készüléket Önnek kell eljuttatnia a garanciajegyen megjelöl szervizek egyikébe, vagy cégünk Ügyfélszolgálatára. Ha hozzánk küldi, mi is azon szervizek egyikében fogjuk szervizeltetni, amely a jótállási jegyen szerepel. Ezért azt javasoljuk, hogy a lényegesen gyorsabb ügyintézés és a rövidebb út érdekében rögtön szervizbe küldje/vigye a készüléket. Ha mégis úgy dönt, hogy nekünk küldi vissza a készüléket, engedje meg, hogy figyelmébe ajánljuk "Inverz szállítás szervizbe" különszolgáltatásunkat, melynek díja 1500 Ft.: futárt küldünk a csomagért, majd a magjavított készüléket visszaszállítjuk.

Ha rendelkezik a számlán feltüntetett Háztól házig garancia különszolgáltatással, akkor Önnek csak annyi a dolga, hogy felvegye velünk a kapcsolatot, és előkészítse a csomagot a szállításra. Mi azonnal intézkedünk: a megbeszéltek szerint küldjük a futárt, aki elhozza Öntől a hibás készüléket, majd vissza is viszi a megjavítottat.

ÉRTÉKSZIGET - otthonápolási gyógyászati segédeszközöket értékesítünk, valójában könnyebb életet kínálunk.