Különböző szállítási, átvételi és fizetési módok közül választhat, ha az Értéksziget Webáruházban vásárol.

Felhívjuk szíves figyelmét, ha telefonon adja le rendelését, 200 Ft különdíjat számítunk fel, hiszen ez egy kényelmi szolgáltatás. E-mail címre ebben az esetben is szükség van.

Személyes átvétel – Csomagját személyesen veheti át Átvételi pontunkon (1138 Budapest, Népfürdő u. 19/A.).
Szállítási mód és díj: személyes átvétel - 0 Ft
Fizetés: készpénz vagy bankkártya

Kiszállítás – Olyan futárcéggel juttatjuk el Önhöz megrendelését, aki közismert pontos szállításáról, a csomagok másnapi biztos megérkezéséről, valamint a futárcégek és a Vásárlók között nagyon magas presztízsértéket képvisel. Ez a GLS.

Az Értéksziget csomagjait a GLS futárszolgálat kézbesíti házhoz vagy GLS Csomagontra – ahová Ön óhajtja. A kiszállítás az alábbi, Vásárlóink igényei és elvárása szerinti extra szolgáltatásokat tartalmazza:

 - 3x kézbesítési kísérlet
- 3 órás időablak a csomag megérkezéséről
- E-mail, SMS értesítés a futár közvetlen telefonszámával
- Telefonos egyeztetés a kiszállítás előtt 1 órával
- Utánvétes csomagok bankkártyás fizetési lehetősége
- Csomagja garantáltan megérkezik a következő munkanap

A csomagot házhoz, azaz egy adott címre vagy GLS CsomagPontba szállítjuk.
 

Házhozszállítás – Amikor mi összekészítettük a megrendelését, e-mailben értesítést küld Önnek a GLS, hogy a következő munkanapon csomagja érkezik. A kiszállítás reggelén kb. 8 óra körül e-mail és SMS értesítést kap a futár és a központi ügyfélszolgálat telefonszámával a csomagszámmal és az esetleges utánvét összegével, hogy melyik az a 3 órás időintervallum, amikor a futár megérkezik – így nem kell aznap állandóan otthon ülnie. Ha a megrendelésnél jelzi, a kiszállítás előtt a GLS futár telefonon is felhívja. Amennyiben aznap nem sikerül az átvétel, úgy e-mailben értesítést kap a futárcégtől, amiben rendelkezhet a csomag további átvételét illetően. A kiszállítást 3 alkalommal próbálja meg a GLS, ha nem sikerül, a csomagot visszaszállítja hozzánk.

Csomagpont, csomagautomata – Az ország 200 települése 500 GLS CsomagPontjába vagy GLS Automatába is kérheti a csomagot. Miután a futárcég a feladást követő munkanapon leszállította ide a csomagot, értesítőt küld Önnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanap áll rendelkezésére, hogy átvegye küldeményt. A harmadik munkanaptól ismételt értesítőt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van. Ha nem sikerül az átvétel, csomagja visszaérkezik hozzánk.

Szállítási mód és díj: házhozszállítás 10 kg. összsúlyig 0 - 15.000 Ft között 1.100 Ft, 15.000 Ft felett ingyenes
Szállítási mód és díj: házhozszállítás 10 kg. összsúly felett - 3.000 Ft

Szállítási mód és díj: csomagpont 10 kg. összsúlyig 0 - 15.000 Ft között 1.100 Ft, 15.000 Ft felett ingyenes
Szállítási mód és díj: csomagpont 10 kg. összsúly felett nem szállítunk
Fizetés: átutalás, online bankkártya (külföldről is) és utánvétel (300 Ft.)

 

A termékek súlyát a rendszer számolja, és az értéknek és súlynak megfelelő szállítási módot jeleníti meg Önnek.

SZÁLLÍTÁS KÜLFÖLDRE

Európa több országába is szállítunk elsősorban ott élő vagy dolgozó magyar honfitársainknak. Ingyenes szállításra itt nincs lehetőség. Amikor mi összekészítjük a csomagot, e-mailt küld Önnek a GLS, majd másnap szintén e-mailben jelezni fogja a csomag várható érkezési időpontját. A futárral itt is egyeztethet telefonon. Ha nem sikerült a megadott napon a csomagátvétel, újabb e-mailt kap egyeztetés céljából a sikeres kézbesítés érdekében.

Csomagokat az alábbi országokba szállítunk:

Szállítási mód és díj: házhozszállítás legfeljebb 10 kg. összsúlyig (felette nem szállítunk), a díj zónánként eltérő
Fizetés: online bankkártya (külföldről is)

 

Néhány fontos információ