Oldalunk cookie-kat használ, amelyek információkat szolgáltatnak számunkra az oldallátogatási szokásokról, de nem tárolnak személyes információkat. Adatkezelés. Megértettem
Termékek Menü

Fizetési és szállítási információk

Különböző szállítási, átvételi és fizetési módok közül választhat, ha az Értéksziget Webáruházban vásárol.

Felhívjuk szíves figyelmét, ha telefonon adja le rendelését, 200 Ft különdíjat számítunk fel, hiszen ez egy kényelmi szolgáltatás.

Személyes átvétel – Csomagját személyesen veheti át Átvételi pontunkon (1138 Budapest, Népfürdő u. 19/A.).
Szállítási mód és díj: személyes átvétel - 0 Ft
Fizetés: készpénz vagy bankkártya
       

Kiszállítás – Olyan futárcéggel juttatjuk el Önhöz megrendelését, aki közismert pontos szállításáról, a csomagok másnapi biztos megérkezéséről, valamint a futárcégek és a Vásárlók között nagyon magas presztízsértéket képvisel. Ez a GLS.

Az Értéksziget csomagjait a GLS futárszolgálat kézbesíti házhoz vagy GLS Csomagontra – ahová Ön óhajtja. A kiszállítás az alábbi, Vásárlóink igényei és elvárása szerinti extra szolgáltatásokat tartalmazza:

 - 3x kézbesítési kísérlet
- 3 órás időablak a csomag megérkezéséről
- E-mail, SMS értesítés a futár közvetlen telefonszámával
- Telefonos egyeztetés a kiszállítás előtt 1 órával
- Utánvétes csomagok bankkártyás fizetési lehetősége
- Csomagja garantáltan megérkezik a következő munkanap

A csomagot házhoz, azaz egy adott címre vagy GLS CsomagPontba szállítjuk.
A szállítási díj Magyarországon 0-15.000 Ft között 1.200 Ft, 15.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes.

Házhozszállítás – Amikor mi összekészítettük a megrendelését, e-mailben értesítést küld Önnek a GLS, hogy a következő munkanapon csomagja érkezik. A kiszállítás reggelén kb. 8 óra körül e-mail és SMS értesítést kap a futár és a központi ügyfélszolgálat telefonszámával a csomagszámmal és az esetleges utánvét összegével, hogy melyik az a 3 órás időintervallum, amikor a futár megérkezik – így nem kell aznap állandóan otthon ülnie. Ha a megrendelésnél jelzi, a kiszállítás előtt a GLS futár telefonon is felhívja. Amennyiben aznap nem sikerül az átvétel, úgy e-mailben értesítést kap a futárcégtől, amiben rendelkezhet a csomag további átvételét illetően. A kiszállítást 3 alkalommal próbálja meg a GLS, ha nem sikerül, a csomagot visszaszállítja hozzánk.

Csomagpont, csomagautomata – Az ország 200 települése 500 GLS CsomagPontjába vagy GLS Automatába is kérheti a csomagot. Miután a futárcég a feladást követő munkanapon leszállította ide a csomagot, értesítőt küld Önnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanap áll rendelkezésére, hogy átvegye küldeményt. A harmadik munkanaptól ismételt értesítőt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van. Ha nem sikerül az átvétel, csomagja visszaérkezik hozzánk.

Szállítási mód és díj: házhozszállítás, GLS CsomagPont  vagy Automata - 1.200 Ft
Fizetés: átutalás, online bankkártya (külföldről is) és utánvétel

 

SZÁLLÍTÁS KÜLFÖLDRE

Európa több országába is szállítunk elsősorban ott élő vagy dolgozó magyar honfitársainknak. Ingyenes szállításra itt nincs lehetőség. Amikor mi összekészítjük a csomagot, e-mailt küld Önnek a GLS, majd másnap szintén e-mailben jelezni fogja a csomag várható érkezési időpontját. A futárral itt is egyeztethet telefonon. Ha nem sikerült a megadott napon a csomagátvétel, újabb e-mailt kap egyeztetés céljából a sikeres kézbesítés érdekében.

Csomagokat az alábbi országokba szállítunk:

  • Környező országok, 1. zóna, 3500 Ft: Románia, Szlovákia, Ausztria, Szlovénia, Horvátország
  • Nyugat-Európai országok, 2. zóna, 5500 Ft: Németország, Nagy-Britannia, Belgium, Hollandia, Luxemburg
  • Távolabbi országok, 3. zóna, 8500 Ft: Franciaország, Olaszország, Írország

Szállítási mód és díj: házhozszállítás, a díj zónánként eltérő
Fizetés: online bankkártya (külföldről is)

 

Néhány fontos információ

Bankok és minősítések