Barion Pixel
Oldalunk cookie-kat használ, amelyek információkat szolgáltatnak számunkra az oldallátogatási szokásokról, de nem tárolnak személyes információkat. Adatkezelés.
Termékek Menü

A vásárlás előtt ezt mindenképp olvassa el

Szabó Zoltán József -
2017. 12. 22. 11:37:45
A vásárlás előtt ezt mindenképp olvassa el

Mindig jó és különösen hasznos tájékozódni vásárlás előtt. Sok bosszúságtól és felesleges pénzköltéstől kíméljük meg magunkat, ha a kellő információ birtokában, körültekintően és felelősen vásárolunk. Ne a szokás, a felületes döntés vezessen bennünket. Adjunk meg minél pontosabb adatokat. Ha elbizonytalanodik, forduljunk a vevőszolgálathoz, szívesen segítünk.

tovább olvasom...

Munkánk során számos érdeklődővel és vásárlóval lépünk kapcsolatba e-mailen, telefonon vagy akár személyesen is. Az elmúlt években sok egymáshoz hasonló kérdés merült fel a vásárlás előtt és után, amire ha előzetesen tudták volna a választ a megrendelők vagy kellőképpen tájékozódtak volna, sok bosszúságtól, felesleges időtöltéstől és anyagi tehertől óvták volna meg magukat. Ezeket figyelembe véve összegyűjtöttünk jó pár kérdést, problémakört, amit mindenképp érdemes elolvasni még a vásárlás előtt. Szeretnénk, ha Ön nem kerülne hasonló helyztbe. A listát folyamatosan bővítjük, így érdemes többször is átnézni.

  • Mindig kövesse figyelemmel a megrendelését egészen annak átvételéig! - Nagyon fontos, hogy a megrendelés véglegesítése után mindig nézze át az automatikusan küldött e-mailünket, mert abban szerepel, hogy Ön milyen címre, mit kért és milyen kiszállítással. Ha elírást tapasztal, írja meg nekünk, hogy módosíthassuk a rendelést. Mi több rendelés állapotváltozást küldünk Önnek e-mailben ezzel is azt jelezve, hol tart a rendelése. Néha egyeztetésre is szükség van ha pl. nincs egy méret vagy szín stb. Ilyenkor SMS üzenetet is küldünk. Mindannyiunk közös érdeke, hogy megfelelő információhoz jussunk. Rendelését mindaddig kövesse nyomon, amíg azt át nem veszi. 
  • Hogyan válasszak méretet? – Méretet mindig a webshopban megadott mérettáblázat szerint válasszon! Ne ösztönösen, szokás szerint tegye, hanem mérjen pontos méretet. Nagyon sok esetben már a különböző gyártók amerikai méretezése (pl. M, L, XL stb.) nem azonos, ezen felül pedig sokszor tapasztaljuk mi is, hogy valamiből M-es, egy másik fazonból, termékből pedig L-es kell. Mérettáblázatot minden terméknél talál, ahol szükség van rá. Többnyire a 2. termékkép (szükség szerint rákattintással nagyítható), vagy bizonyos termékek esetében a termékleírásban tüntetjük fel vastagon kiemelve.
  • Mást kaptam, mint amit akartam rendelni, mit tehetek? – Mi nem tudjuk, hogy Ön mit akart, szeretett volna rendelni, csak a megrendelése érkezik be hozzánk, ami változtatás nélkül automatikusan importálódik a számlázó programunkba. Így tehát fontos, hogy körültekintően és figyelmesen vásároljon. Amíg nem zárja le a rendelését, mindaddig látja pontosan a termék paramétereit a pénztár oldalon, a megadott fizetési és szállítási módokat és egyéb személyes adatokat. Ha ezekben hibát talál, a rendelés véglegesítése előtt mindenképp javítsa. Ha már csak az automatikus visszaigazoló e-mailben látja a hibát, írjon nekünk, és kérésének megfelelően korrigáljuk azt.
  • Kicsi lett a méret, nem figyeltem oda, mit tehetek? – Ha már ez így alakult, vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal. Mi rá fogunk kérdezni, hogy mi miatt lenne szükség cserére, illetve a megvásárolt terméket felpróbálta-e, megvan-e minden tartozék, csomagolás, milyen állapotban van. Mint ahogy az ASZF is tartalmazza, amit a megrendelés leadásakor elfogad a vásárló, cserélni vagy elállni a vásárlástól nem lehet minden terméknél. Pl. nem állhat el a vásárlástól a cég, közintézmény nevére kiállított számla esetében. A harisnyák, fehérneműk, lábon használt termékeknél is így van ez amennyiben felpróbálta. De bizonyos csomagolásoknál vagy az egyedileg gyártott termékeknél is. Ezt törvény szabályozza, ami a vásárlók érdekeit védi. Senki sem akar már felpróbált vagy épp beteg ember által akár pár percig is hordott terméket használni. Éppen ezért mérjen pontosan, és válassza a megfelelő méretet. Ha bizonytalan, vevőszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.
  • Előfordul, hogy a termékkép nem azonos a termék megnevezésével, miért? – Soha ne kép alapján rendeljen! Az ASZF is tartalmazza (amit a vásárláskor elfogad), hogy a kép esetenként illusztráció. Minden esetben a termék szöveges megfelelőjét (terméknév) kell nézni. Ha eltérést tapasztal a képen látható termék és a megnevezés között, vegye fel velünk a kapcsolatot. Megeshet, hogy elírás kerül a termékleírásba vagy egymásnak ellentmondó szöveg (pl. belebújós derékmelegítő és tépőzáras) szerepel ott amiről nem is tudunk, ez esetben is keressen meg bennünket, javítjuk a leírást és segítünk Önnek. Mivel több ezer termék kapható a webshopban, előfordulhatnak hibák, amiről sajnos nincs tudomásunk.
  • Miért nem szállította ki a futár a megrendelést, és miért nem telefonált? – Nagyon fontos, hogy a vásárló pontos címet és elérhetőséget adjon meg. Többször elő szokott fordulni, hogy pl. így adnak meg címet: Gárdonyi 2. Ezzel csak annyi a gond, hogy a „Gárdonyi” lehet utca vagy tér is. Azért Ön nem tud róla, attól még létezik egy adott névből utca tér, út, köz egy adott településen belül. A pontatlan telefonszám hasonló problémát okoz. Ha pl. azt kéri, hogy egyeztessen Önnel a futár telefonon, de a megadott számsor helytelen (pl. mert elírta, felcserélt számokat), akkor esélye sincs arra, hogy ez megtörténjen, aminek aztán mindannyiunkra nézve anyagi következményei lesznek.
  • Elrontottam a számlázási adatokat, kérhetek javítást? - Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a számlázási és szállítási, valamint a kapcsolattartási adatok helyességére oda kell figyelni. Miután már leadta a rendelést, viszonylag sok háttérmunkával jár a rendelési adatok módosítása egy automatikusan működő rendszerben. Az már sokkal nagyobb probléma, ha a csomag átvétele után derül ki, hogy mégis más cím kellett volna. Éppen ezért kérjük az előzetes figyelmet. Mi 21 napot biztosítunk a számlák javítására ugyan úgy mint az elállási idő esetében is. Ha pl. a számla az előző évi, de még a 21 napban benne van, javítani nem fogjuk tdni, mert változott az év közben. 
Bankok és minősítések